...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

میخوام برم آنتالیا

دوستان من از 25 تا 12 خرداد میرم آنتالیا

نت ندارم نمیام

نمیتونمم بهتون سر بزنم

بااااااااااااااااااای مااااااااااااای فرندزززز

آنتالیا بت خوش بگذره عشقم بببببووووووووووسسسس
هه هه خوش؟؟؟
باو همه هتلای انتالیا وای فای دارن ک بعد چطور نت نداری 
اجی منظورم از انتالیا امتحانه
چیه؟اخه من از بیستو یکم دارم امتحان میدم :-\ دهنت سرویس منم مسافرت میخوام ولی باس تا نوزدهم بمونم 
باز حداقل بین امتحاناتون فاصله اس من بدبخ باید بشینم
ایییییییییین همه درسو توی یکی دو شب بخونم
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خوششششش بگذره. ☺☺☺☺☺
هه
خوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آنتالیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب

خدا قسمتم نکنه که برم
خخخخخ
ایشالله
خخ خوش بگزره عشقم
چی
خوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انتالیا در کنار خرخونی خوش بگذره بای خخخخخخ
:))))
منم مییبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قول میدم فقد نگا کنم:(

:)))))

موفق باااااشیییییییییی خوش بگذره اتفاقا منم دارم میرم آلاسکا و بلژیک شایدم یه سر اومدم انتالیا همو دیدیم فهلا باااااااای مای فرررررررندددددددددد:)))))))))))
نه نه اونجا جای بچه ها نیس که


عهههه بگردم الهی
خخخخخخخخخخخ بای:-)
ز😄جای منم خالی کن
خخخخخ
اوووووووه مای گاد 
خوش بگذره :دی
خوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0_0
خرخون :-\ 
خودتی
امتحاناتو چ غلطی میکنی دختر؟@_@
0_0


:)
اآووووو خوش بگذره...😁
سوووغاتی من یادت نره ...🙋
:))))))))))))))))))))))))))
خوش بگذره
آنتالیا بری و نت نداشته باشه؟ خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan