...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سیلااااااااااااام....

7567

دوستان من الآن نیتونم بیام پستاتونو ببینم

بعد امتحانا میام جبران موکونم *_^چشمک

.

.

.

ایشالله امتحاناتونو شوکولاتی بدین

دل منم خنک شهآرامآرامآرام

به به  بسیار هم عالــــــــــــــــــــــــــــی 
:))))

ملسییییییییییییی
ههههههههههه عکس عالیه :D 
ممنون
عه بیشور خودت شوکولاتی کن 
عررررر  عرررزرر دارم زبان فارسی میخونم میفهمی؟میفهمی نخوابیدم؟میفهمی مهمونا بز مچمون موندن موندن امروز  اومدن؟کثافتای اشغالاااااا بی ملاحضه هاااااا 
برگه ت رو متمایل به قهوه ای کردی آیا؟؟؟عب نداره فدای سرت.مهم نیس :-))
خخخخخخخخ
دقیقاً منم با اجازه ی همه ر ی د م!! البته بدون اجازه هم همینطور!!!
خخخخخخخ
تازه امتحان دادم!!
خخخخخخخخخخخ

ما همه ر ی د ی م

می تووو
خخخخخخخخ:-)
بدجنس
خخخخخخ
لطف داری
عشقوولییییی سلام شطوری:)

ایشالا خوب میدی من که یکیشو اسمارتیسی کردم:///درحد اسمارتیسیییااااااااااااا:))))

پیش بسوی بعدیاش
خوفم تو شطوری؟؟؟

هـ Hehــه , خوب!!!!!!!!!!!!!

عاره باوا
بیخیال قبلیاش پیش به سوی بعدیاش
عب نداله کوشولو امتحانا لو بوخون :)
شوتولاتی ینی قوه ای عایا :|
نیمیخام اینطورلی تست بیدم :(
اودت شوتولی بیشی :)
:)
اوهوم
چولاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟ 0_0
نعععععع البته من شوتولی شدم
ای دلت میاد
خو میگی چیتال تونم

نههههههههههههههه

چلاااااااااااااااااا؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan