...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

راه های اذیت کردن معلما :)

*فردا امتحان دینی داریم

حالمم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد مگه میشه درس خوند

خلاصه اینکه حالم از دبیر دینی مون بهم میخوره

میخوام حالشو بگیرم

*چند تا از دوستام شماره دو تن از اشخاص معروف رو جمع آوری کرده بودن اسمشون علی و سهیل بود.

توی کاغذ واسه هم نوشته بودن...ایکبیری اومده برگه رو میگره ازمون میگه: اشخاص نام برده در این نامه

چه کسانی میباشند؟؟؟؟؟"به تو چه عاخه اورانگوتان"

.

.

.

.

.

چندتا راه برای اذیت کردن معلما(گفتم بگم شوما هم مستفیض شین):

-روی اصطلاحات معلم تاکید کنید.

-سرکلاس هر 10 دقیقه یکبار بگید کلاس خسته کنندس.

-با استفاده از خودکار های فشاری صدای تق تق در آورید.

-مدام از دبیر سال قبلتون در همون درس در مقابل دبیرتان تعریف کنید.

مدام بگویید معلم سال قبل این جوری می گفت."این روش برای معلمای فیزیک و ریاضی بیشتر جواب میده"

-وقتی معلم از کلاس خارج شد جیغ و هورا بکشید.

-سر کلاس نارنگی، خیار و انواع خوراکی های بودار بخورید.

-روی صندلی معلم جوهر ریزید تا لباسش جوهری بشه.

-نیمکت ها را با پا به جلو هل دهید و عقب بکشید .در این صورت نیمکت ها هی جلو عقب میرود و معلم حرص می خورد.

-سر کلاس آدامس بجوید. اگه آدامس رو بترکونید نتیجه بهتری دارد.

-سر کلاس بادکنک باد کنید و بترکانید. معلم با منفجر شدن بادکنک خودش هم منفجر میشه.

-وقتی معلم شما رو به پای تخته فرا میخواند خرامان خرامان راه برید

-هر 10 دقیقه یه بار چه وسط درس دادن چه درس پرسیدن فریاد بزنید: «برای رهایی دانش آموزان از دست ستمگران صلوات»

-سر کلاس با صدایی که معلم بشنوه نجوا کنید که ای کاش فلانی معلمون بود.

-با یک دستخط ناشناس برای معلمتون نامه بنویسید و ازش در خواست کنید که توی مسابقات انتخاب برترین خر سال شرکت کنه. تاکید میکنم یه دست خط ناشناس چون مدرسه ها دست خط ها رو شناسایی می کنن.

جواب میده بدجور همشو امتحان کردم خخخخخ

هر جور بشه این عقده ای ها رو چزوند خوبه حالم ازشون بهم میخوره عقده دارن نمره ندن  گیر بدن واقعا نشونه اذیتشون کرد ولی ترجیح میدم کاری کنم حرسش در اد ولی به نفهم تموم بشه جوری که مثلا فحش بده بعد من برم شکایت کنم :) اینجوری هم بد سابقه میشه هم بیکار تا دیگه دیگران اذیت نکنه
نکن این کارارو رشته😂😂😂😂
معلمای بدبخت مگه چیکار کردن که این همه ازشون بدت میاد؟

مورد داشتیم:
معلم میگه : بچه ها شما دلتون پاک دعا کنید بارون بیاد:)
یه نفر بلند میشه میگه: ما اگه دلمون پاک بود شما تا الان صد دفه رفته بودی زیر تریلی:/
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
                                            
خب عاخه با من لجن



راست گفته بچه ام ننه اش فداش شه
حقیقته خو چرا میخندی عسیسم؟؟؟؟؟
یه روز یه معلم به بچه های سر کلاس میگه : بچه ها شما دلتون پاک دعا کنیند بارون بیاد

یه نفر پا میشه میگه : خانم ما اگه دلمون پاک بود شما تا الان صد دفه رفته بودی زیر تریلی:)))))
ای بابا
خب راست میگه بچه چرا سوژه اش میکنی؟؟؟؟؟؟
یعنی تا این حد از معلماتون بدت میاد بدبختا:)
اوهوم
دانشگامم تموم شده دیگه.... اووووووووم ولی یادم باشه به فنچولای دیگه یاد بدم :)))
ای بابا
حتما یاد بده,این میتونه خدمت بزرگی به فرزندان اینده ساز و نخبه(از جمله من)ایران زمین باشه
ایول!
بیچاره معماتون :(
:))))))
حقشونه
خخخخخخ 
حیف که دیگه مدرسه نمیرم وگرنه همشو اجرا میکردم :)

استادات که نمردن تو غصه بخوری 
بیا قوانین دانشگاه بگو خودم برات برنامه میریزم برو اجراشون کن عشق کن
ینی اون روش های معلم آزاریت خیلی خوبه ها...ادامه بده تو میتونی :-))
ممنووووووووووووون مرسییییییییییییی بابت تشویقت :))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خخخخخخ باحال بود
فقط حیف که ار ما گذشته
ایشالا به بچه هام میگم بیان این پست رو بخونن
خخخخخخ
خخخخخ مر30
نه بابا جوونی هنوز
ایشالله:)
خخخخخخ
خخخخخ.عجب روش هایی!
حال کن
((((:راه جدید چی داری ایناخزشده
نه بابا؟؟؟؟؟ تورو خدا
تو چی داری؟؟؟؟؟ بگو بهره ببریم
خخخخخ عالییی بود عالییییی ولی واس سال دیگه عشقولی سال تمومید:)

معلم دینی ما که  شوووته شووووووووت همش تو حرف زدنش توپوق میزنه پیره چلوسیده عق :))))

تنها معلمی که ازشون بدم میومد دینی و ورزش:)))
اگه به من باشه خوب بلدم چجوری تو دوره امتحانا حالشونو بگیرم

خوش به حالت ... معلم ما مثه خرگوشه قیافه اش با اون دندوناش

من از همممممممشوووووووووووووون متنفففففففففففففففرررررررررررم -_-

ایولا واقعا جواب میده

ایکارو کردیم

خخخخخخ

اوهوم
روشهای من اثبات شدن
ذهنیتو!!!!!
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan