...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هفته گُرخناک 0_0

*سخت ترین امتحانارو انداختن این هفته

شنبه: فیزیک

دوشنبه: شیمی و زمین شناسی"واااااااااااااااااااااااااااااااااای"

چهارشنبه: زیست "عااااشقشم"

*از شیمی مخصوصا مسئله های موازنه اش هیچی حالیم نیس

سر زنگای زمین شناسیم که همش خواب بودم

*جوووووووووووووووووووووووون این هفته تموم شه دیگه وارد تابستون میشیم

*آخر این ماهم میخوام گوشی بخرم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

8

شیمی و زمین شناسی یه روز؟

ما زیست و زمین شناسی رو یه روزه میدیم :)
عاخه معلمش یکیه

ولی زمین شناسی خودش تنها خیلی راحته
موفقی دیگه میدونم گلم 
گوشیتم پیشاپیش مبالک
فداااااااات
مرسی اجی
موفق باشی ... اما این چه برنامه ی امتحانیه که واستون طرح کردن هان ؟؟؟؟

گوشی جدید هم پیشاپیش مبارک ...
ممنون.....والا منم هنوز تو هنگم

ممنووووووووووووووووووووون
موفق باشی عزیزمم
مرسی عزیز
شنبه ۸ خرداد ۹۵ , ۰۱:۱۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخخخ
موفق باشید
ممنوووون
خخخخخخخخخخخ 
برید بازم اعتراض کنید
هههه
حتما
خخخخخخخخخخخخخ.... 
موفق باشیم ابجی:-)
خخخخخخخخخخخخخخ
مرسی عزیزم
عکسه گویای همه چیز هست.
اوهوم میبینی تورو خدا
هفته گرخینینگ ناک! درست تره :)
راستی موفق باشی :) با نمره های خوب و رنگهای خوب و روشن :)

اوووووووووووووووووف یِس
ممنون...صولتی صولتی موخوام
نگوووووووو شیمی من عاشقشمممممممم زیست هم میدوستم 
عاخه شیمیه ما خعععععععععلی سخته
من عاچخ زیست میباشم
ایشالا بیس شی عشقولییییییی منم اگه معدلم بیس شه ک مطمئنم میشه ایشالاااااااااا بابام قراره ایفون بخره باسم هورااااااااااا خیلی خوشالم عصن:))))))))الان انرژی گرفتم دوباره برم سر درس و مخشم خخخخ ددابظ اژی
ایشالله توام بیس بژی آژی باباییتم دود تَل بِلات آیفونتو بحَره
یادت نَله با آیفونت بَلام عکس بگیلیااااااااااااااااااااا
موفق باشی و گرخناک :)
هعییییییییییییییییییییییییی ممنون:)
خخخخخخخ
:)
جمعه ۷ خرداد ۹۵ , ۱۳:۳۶ دختر مهتاب .....
اهان موفق باشی
مرسی عزیز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan