...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

امتحانـ شیمیـ !!!!!!!!!

*یا بسم الله الرحمن الرحیم

به جون امامزاده بیژن سفید میدادم سنگین تر بودم

.

.

*این معلمه چی میخواد از جون ما

خدایا خودت ظهور کن مارو از دست این شکنجه گرا نجات بده

.

.

*حالا وسط امتحان من دارم خودکار میجوئم جوابا یادم بیاد

هی بچه ها از این ور و انور کلاس نیگا میکردن شماره سوال میگفتن

"عاخه لامصبا قیافه مو نیگا کنین عاخه به این قیافه میاد سوالارو بلد باشه

ایشششششششششششش"

همشون عین این پسرایی نیگام میکردن که میخوان شماره بدن دی:

.

.

*حالا فک کن وسط امتحان خنده ات بگیره,

منم که هیچ وقت نتونستم جلو خنده خودمو بگیرم...

ینی به نظرتون مراقب چه فکری درباره من کرده؟؟؟؟؟؟؟

.

.

434

.

.

پیش به سوی شوکولاتی کردن آخرین امتحااااااان,یعنی:

زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــســـتـــ....آرامآرام

برو که رفتیم :)))))))

حسسسسسس خوندن متن نبود ولی عکسه عالی بود :دی
مرسی
من خودم عاشق زیست بودم !
همیشه هم بالاتری نمره هارو میگرفتم ولی شیمی حالیم نمیشد ...
دقییییییییییییقا
عاره زیستمو 20 شدم میانترم
موفق باشی ...
اما خدا نگذره ازشون همچین نگا میکنن آدم دست و پاشو گم میکنه
همچنین عزیز
وای دقیقا 
به به به دندونت رحم نمیکنی به خودکار رحم کن :))
این ترم همه از امتحانا شاکین   خداوند طراحان سوال  عقده ای را به امتحانات  الهی خودشم سختتتتتتتتتت  گرفتار بفرماید  بلند بگو ایشالله :))
چه قالب خوشکلی:)
نمیشد عاخه تحت فشار بودم
ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله

مرسی عسیسم چشات خوشکل میبینه
اصلا خودتو درگیر نکن منم تمام امتحاناتمو بد دادم :)
عاولیه دیه بهتر از این نمیشه
عزیزم تو کلا یه کارخونه شکلات بزن همه چیز رو متمایل به قهوه ای کن.باش؟:-)
خخخخخخخخخخخخخخ چش رو چشم چون تو گفتی
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵ فرشته ای ب نام فائزه ...

خخخخخخ

موفق باشی

مرسی
اصلا امتحان توهین به شعوره :D
دقیییییییییییییقااااااااااااااااا
خخخخخخخخ عکست لایک داش رفیق

تو شوکولاتی کردن تفاهم داریم :)
خخخخخخ :)

جون جون تفاهم
از شکلاتی کردن رنگش مد نظرتون بود یا طعمش؟
:)
حفره ی سوالی پیش اومد واسم
خب بذار حفره سوالی تو پر کنم

منظورم رنگش بود
خخخخخخخخخخخ 
امتحانا رو من همه خوب بود جز ریاضی
عهههههه عاره منم ریاضی رو بد دادم

خخخخخخخ

ینی در واقع همه رو بد دادم
خو پس بدبخت میشه!!! خخخخخ
:)))))))))
خخخخخ
بهش بگو وضع خرابه مشاوره ی رایگان میدم!!
بگو سریع بیاد وگرنه بدبخت میشه!! خخخخ
بهش بگو خودش میفهمه!! خخخخخ
خخخخخخخخ
نمیگم
زود تر تموم شه راحت شیم صلوات
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خخخخخخخ
همه ی پستتون عالی
اما آخه کدوم پسری به شما شماره میده!!! بگین تا یه دوره روانشناسی براش بذارم!!! خخخخخخ
خخخخ
:)))))))
هااااااااااااااااااااااااااااااااا....با من بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (خشم اژدها)
خوشبحالتون شیمی و زیست و فیزیکتونو جدا کردن از ما ک با هم گرفتن:/

وبلااااگتتتتتتت نو شوده:))

س تا امتحانمون مووووووونده عیی:)))
عاخه حجماشونم سنگینه آجی نهمی دیه
واسه شما که نهاییه راحت میگیرن ازتون

اوهوم:))))

ایشالله عااااااااااولی بدی شون
سلام خسته نباشید
وب خوبی دارید...
شما می تونید با لینک زیر به آخرین پست ما سر بزنید...
http://mohsen-hashemi.blog.ir/post/20

و با لینک زیر ما رو دنبال کنید...
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=mohsen-hashemi.blog.ir

محسن هاشمی طراح و گرافیست
مرسی
فقط خوب؟؟؟؟؟؟ :(


نمیخوام



زهی خیال باطل


-_-
خخح موفق باشی
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan