...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

آی گو تو دِ شُمال

دیگه نفریناتون جواب نمیده

چمدونمو بستم

رفتم که رفتم

دریا دارم میااااااااااااااام 

چرا اااااااااایییییییییییییییشششششششششششش بدت میاد :.
:)
خوش بحالت :(
به سلامت
میری توام ایشالله
:)
به سلامتی :)
ممنووووون
خوش بگذره 
قالب جدید هم مبارک
مر30000

ممنووووووووووووون:)
به به 
بجای منم اب بازی کن یادت نرههههههههه
آب بازی
از آب بدم میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
خیس میشم
خوش بگذره!!
ممنون
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۲:۲۲ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
دنبالت کردم:)

ممنون میشم دنبالم کنی:)
:))

حتما
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۲:۲۲ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
خخخخخ مگه نفرینت کردن؟
خوش بگذره!!:)
آی لاو شمال:)
عاره دو هفته پیش
بیشعورررر کوفتت
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخ برو خوش بگذره منم دوتا امتحانمو بدم ایشاااالا شهریور میرم پیشش:)))))))
ممنوووووووووووون آجی
ایشاللللللله
واییییی داری میری شمال؟
پس من چی؟هان؟
:-(
اهوم:)))
میری توام غصه نخور
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۱:۱۲ فرشته ای ب نام فائزه ...
خووووووش بگذره
ممنون
جججججججووووووووووننننننننننننننن خوش باحالت ما داریم میریم ترکیه البته سه شنبه بببببووووووسسسسسسسسسس خوش بگذره
ترکیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایششششششششششش
خخخ کوفت بگیری
خخخخخ زهی خیال باطل
اووو
شمال ندیده هستیدا :))
ما خودمون شمالیم :)
والا
نه خیرم استراحت ندیده هستیم
بعد این همه درس خوندن

اوهوع -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan