...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سلاااام :)

اومدم از رشت اومدم

بی برو برگشت اومدم

راه جاده بسته بود من از راه دشت اومدم

.

.

.

منطقه آزاد بندر انزلی عاااااااااااااااااولی بود

مخصوصا واسه خرید

اگه خواستین برین شمال حتما یه سر بزنین بهش

چه زود برگشتی  :) میموندی حسابی خوش میگذروندی  ماه رمضونم بسر میکردی میومدی:)

دیگه جایی نمونده بود که نرفته باشیم
خخخخخ فکر خوبیه
ایشالا شهریور "اگررررررررررررررررر"

:)))))))

خوش برگشتی:*
:))))))))))

فدات

مرسی جیگر اجی
يكشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴ فرشته ای ب نام فائزه ...
باااااااااااااشه
:))))
خوش به حالت ما که رفتیم ترکیه انقدرن بهمون خوش گذشت که خدا میدونه خیلی حال داد وقتی آزادی خیلی حال میده باهر لباسی که خواستی میری بدون شال و روسریو این چرت و پرتا حتما یه سر برو اونجا من که کلا روحییم عوض شد
0_0
اصن آزادی حجاب واس من مهم نیس
کلا هرجایی که میرم اگه فقط هندزفیری توی گوشم باشه بهم خوش میگذره
حتی تو خواب
عاخه من عاااااااااااااااشق اهنگم دیونشم
ماکه رفتیم ترکیه همگی باهم خیلی خوب بود اووف چه دریایی داشت حتما یه سر بزنین

:))))))

ایشالله برم
سلام خوش اومدی
سلام مرسی:)))))))))))))))))))
ما رفتیم ولی زیاد حال نکردم
بازارشو رفتیو حال نکردی!!!!!!!!

مگه داریم مگه میشه؟؟؟؟
ما داریم میریم همون جا خخخخخخخخخ:-)
پول زیاد بردارینا
لازمتون میشه
انقد جنساش خفنه که از دلت نمیاد نخری
مخصوصا خوراکیاش
يكشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۶ آقای سر به هوا ...
نرفتم تا حالا .
انشالله بعد از ماه رمضون ...
ایشالله
:)) بوشه
عافلین
ولکام نفسسسسسس
هار هار عصن شایدباورت نشه داشتم الان بت فکرمیکردم ک اپ کردی
میسیییییییییی
جون من ؟؟؟
اوخیییییی فدااات
سلام عزیزم خوبی؟
خوشحالم ک بهت خوش گذشته :)
سلام جیگرم
مرسی عشقولی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan