...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تصمیم من بستگی به نظر شوماها داره....

55

گزینه هیچکدام نداری
نههههههههه
من هنوز خوب بلد نیستم برا همین نمیتونم اجی جون برا عنوان چی باید بنویسم؟
اسم وبمو کپی کن
با ادرسمو
مممممممممممممممرررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییی
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
میگم میشه بگی چجوری بزارم لطفا:)
برو توی قسمت ارتباط
بعد برو بخش پیوندها
اونجا آدرسو عنوان وب هرکی که خواستی لینکش کنی رو بزن

همین:)
من که ندارم دوست جونی
:)))))))
همه ی موارد.....😃😃
به به چ نظری
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۷:۰۰ سید مهدی رییس السادتی
سلام
نظر خدا از همه مهم تره .
آخه اونه که میتونه اوووووففففففممممموووووننننن کنه
سلام
بله کاملا درسته
:)

یه شوخیه کوچیک بود
منکه تا22م نمیگرمممممممممممممم:)

نگیر بابا تو نگیری ام خدا قبولت داره
:))))))))))))))))
منحرفم کردی که :)


نع حالا واقعنی من میگیرم
گزینه ن=|
0_0
عجب مشورت خوبی
حاااال کن
همه موارد
کاملا صحیح

اصلا همینه که گفتی
خخخخخخخخخخخخ خخخخخ 
خخخخخخخخخخخخ.... 
:)))))))))))))))))))))))))
گزینه ی ف :|
!!!
خودشه
منم بببززززززااااااارررررررررررررر تو دوست جونیات اگه موخای
باوش 
پس توام بذار
میگم منو دوس ندالی منم موخام دوستت باشم
دوجت دالم اجی:))
تو دوستمی :)
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
تنکیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
گزینه جیم از همه شون بهتره
خخخ
تنکیو سی سی
ممنون ک اینقدر ب نظرات ما اهمیت میدید و ارج مینهید :|
دموکراسی تو روز روشن همینه اصن
خواهش میکنم
اوهوع بابا دموکراسی

دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۲:۲۶ فرشته ای ب نام فائزه ...
نه نگیییییر خخخ
:)))))))
چه تصمیمی؟
عکسو ببین اجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan