...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

حوصلم پوکید

4353

واااااای پوکید حوصلم

یه کار باحال بگین برم انجام بدم

شیشه خونه همسایه رم نمیشه شکوند

رفته نشکن کرده شیشه هاشو لامصب

اصن به فکر من نیس :"(

دانش کردی اجی جونم ?
:))))

نع
الان دیگه با بودن تلگرام فکر نمیکنم وقت ازادی باشه برات
اما خیلی اعتیاد اوره
من از تلگرام فرار کردم و اومدم به وبلاگ نویسی
ولی مثل اینکه وبلاگ از تل بهتره
به وبلاگ منم سربزنید
http://studentofut.blog.ir/
عاره دقیقا

چشم حتما:)
واقعا که زدی تو ذوقم 😥
بگردم الهی
خب میرم الان دانش میکنم
بازی کامپیوتری دان کن بشین تا صبح بازی کن من که بهت بازی " اوری " رو  پیشنهاد میکنم هر جایی شم موندی به خودم بگو
از بازی کامپیوتری خوشم نمیاد
من بازی تحرکی دوس دارم بزنم وسایل خونه رو بشکونم خخخخ
 man vaqan hoselam sar rafte komakam konid 
me tooooooooooooooo
واییییی اگه موقع امتحانا بود یه جوری ظهرا خوابم میبرد انگار یه بسته قرص خوردم حالا که امتحان ندارم مگه خوابم میبره  نمیدونم چه حکمتی توشه
والللللللللللللللللللللاااااااااااااااااا
یه حکمت بد
عههههههههه 
بیا باهم خاله بازی کنیم :دی 
باوشه
من میشم خاله توام بشو نی نی
بیکاری بهتر از مدرسه اس
اوهوم دخیخا
واقعا درسته
میگم به مدرسه ها بگن دو سه تا امتحان بزارن بلکه یه تفریحی جور شه
:)
نه نه نه اصلن سرگرمی نخواستم وللش
ههههه....خوبه که...بیکاری خودش یه نوع کاره...یه نعمته...یه نعمت بززززززرگ....واس ما دانش آموزا...
من کله روز رو سرم تو لب تابه....تلافی اون روزایی که درس داشتمو نمیتونستم بشینم پاش و با حسرت نگاش میکردم....  ;)
باز حداقل تو سرت تو لپ تابه من تا میام یه سر به نت بزنم مامانم میاد مودمو خاموش میکنه
خخخخ
باحاله
ممنون
زنگ بزن به این و اون مزاحمت ایجاد کن
خخخخخخ
عاااااولیه 
ولی میترسم مخابرات بیاد تلفنمونو پلمپ کنه
انقد مزاحم شدم دیگه همه میشناسنم

من فرداامتحان دارم نخوندم دارم میپوکن
به فکر امتحانات و ننتیجشو بیفت
خو بخون
هاااااا؟؟؟نع نع نعععععععععععععععععععععععععع
یه کتاب مطالعات بده من هزارتاااااااا فکر میاد تو مخم واس خوشگذرونی خخخ به مولا:)))))

ام چیزه اممممممممممممم برو کتاباتو اتیش بزن والا من هروقت حوصلم سر میره..... نه نمیگم زشته حالا اگه تا شب چیزی یادم اومد میام واست راهکار میدم:))))
من خوابم میبره
نه تورو خدا انقد خوابیدم شدم شبیه ارواح

آتیش؟ کجا ؟؟ فرشامون میسوزه
عافرین عافرین فک کن
/:هی دخیخا حداقل میرفتیم امتحان میدادیم یکم برگه روقهوه ای میکردیم سرگرمی ازین بیشترحالاچه غلطی کنیم هان نه توبگو
اوهوم
نه خودت بگو چرا من بگم ایششششش
دیگه چاره ای نیست دیگه، بیا تو وبلاگ من یکم بگرد :))
:)))
چشمب
خخخخخخخخخخخخخخ
:)
مدرسه کجایی؟....دقیقا کجایی؟
کجایی تو الان؟....الان تو کجایی؟
نع نعععع

اصلن هرجا هست خوش باشه ایشالله
مدرسه کجایی؟.....دقیقا کجایی؟
کجایی تو الان؟......الان تو کجایی؟
واقعنا
فرش وسطی حال خانه ما هم 56 تا گل بزرگ داره
120 گل متوسط
200 تا گل ریز

هعیییییییییییییییییی
توام حوصلت پوکیده حتما
پیشنهاد خاصی ندارم!

-_-
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۹ فرشته ای ب نام فائزه ...
عجب گفتی هاااا
اوهوم

پوکیدم
دقییییقا
:"((((((((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan