...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

میزنم تو دهنتا

7

شمردم نشمردم 
اصن هرچی صلاح میدونی خخخخ
صلاح میدونم که شمردی
اى خدا بگم چى کارا نکنه 😂
خخخخخخ
هورا
خخخخخخخخخ من راستشو میگم شمردم
عافریییییییییین بچه خوب
حخخخخخ
:)
خخخخخخخخخخ 
کثافت خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خودتی
به جون دختر همسایه هامون فقط تا ۴ شمردم!
به همین سو چراغ قسم!!
شما نامحرمی خواهر!!نزنی منو یه وقت!!
دختر همسایه هاتون !!!!
منظورت چراغ مودمه؟
با کفگیر داغ میزنمت
درد نگیری تو خخخخخخخ
ایشالله
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۲۲:۲۳ فرشته ای ب نام فائزه ...
خخخخخخ
:))))
جونه تو من نشمردم ولی چون دوس ندارم کتک بخورم میگم شماردم :))))))
حالا خوبه گفتم میزنم
دست منم که سنننننننننننننگیییییییییین
جونه تو من نشمردم ولی چون دوس ندارم کتک بخورم میگم شماردم :))))))
خخخخخخخخ
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan