...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

جون جون یه ندا

یه ندایی درون شکمم می‌گه:

"خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان"
اون اکو هم بخاطر خالی بودن شکمه !

واقعا من دارم کم میارم
دعاکن خداکمکم کنه
الهی بگردم
امسال 29 روزه شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))))))))))))

مگه سالای دیگه چن روزه بود؟؟؟؟
من اصن حساب نمیکنم فقد روزه مو میگیرم
شنبه ۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۳ علی رحمانی پور
امسال سخت نیست روزش . خوب شده . مخصوصا شمال حالا یکی دو روز دیگه برگردم غرب ببینم اونجا چهجوره
عاره از پارسال خیلی بهتر شده
:))))
خوشحالم ک هنوز مطالب وبت مث قبل جوکه بزبزی...
موفق باشی
مرسی فیروزه جووووووووووون
همچنین
دیروز مامانم داشت دلمه برگ مو درست میکرد یه بوی خوب زعفرونی کل فضا خونه رو گرفته بود. در این جا بود که شیمکم بهم میگفت روزه کیلو چند؟؟؟ برو غذا، غذا، غذا، غذا بخور
اوووووووووووووففففف عاخی
حالا تو یکم باید مقاومت کنی شیکمه دیگه یه چیزی میپرونه
طافت بیار
حتما
تو شیکم من که شیلنگ تخته میندازن :دی 
معدمم قهر کرده رفته خونه باباش!
الهییییییییییییییییییییییییی
بیام باهم آشتیتون بدم؟؟؟
نمکدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخخخخ اوف خیلی ندای راستگوییه من درحال مرگم 
عَخیییییییییییییی
تمنا ایز رو به موت
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۲ فرشته ای ب نام فائزه ...

ولی من عصن نه گشنمه ن تشنم

دلت بسوووووووزه

:)))))))))

اوی اوی سوخت
من گشنم نیص:/

تشنمم نیص://

فقط یه حس بدی دارم بی حاال انگاز هر لحظه دارم میوفتم زمین:/

نفسمم بد میاد میره:///

نمیرم یه وقت؟:"(


عهههه

عهههههههههههه

من همیشه این شکلیم اصن انگار سرم سنگینی میکنه

0_0

نع نع من پیشت نترس
(دلگرمی از این بهتر عایا؟)
خخخخخخخ
اره عین موقع هایی ک دیدی وسط امتحان یهو تو مغز ادم ی اهنگ صد سال پیش صد دفعه پلی میشه...همون حسو دارم:|
اوووووووووووووووه از اونم بدتره
خخخخخ...
اره واقعا تو کل مغزم داره اکو میشههه:||
من تو کل بدنم اکو میشه
با ولوم صد
خخخخخخخخخخخخخخ اخ راس میگی به خدا دارم میمیرم
من هیشییییی سحری نخوردم 
فقط دوتا آلبالو خوردم با نصفه لیوان آب
منم خیلی گشنمه 
اوؤوف
ما همه گشنمونه
در این حد فشار آورده یعنی؟
اوهوم
از اینم بیشتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan