...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وای خیییییییییییییییییییلی جالب بود شماهم حتما امتحان کنید

خییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییلی جالبه!

توی ذهنت یکی از این اعداد زیرو انتخاب کن...

27

19

13

36

52

48

انتخاب کردی؟

به هیچکی نگو.

آفرین به منم نگو اصن ^_^

این یه رازه!

قرص میخورم خوب میشم؟!

دروغ گفتم نمیخورم ...

.

.

بین خودمون بمونه ها ولی قرصامو گم کردم :"(

نمیدونم پستای الکی پلکی میزاری ولی نظر من اصلا توهین به شما نبود بزبزی جونم😝
اهاااااااان
مگه من گفتم توهین کردی خواهر گلم

این روزا تغیر کردی:/
چ تغییری؟؟؟
این روزا تغیر کردی:/
چ تغییری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزا تغیر کردی:/
چ تغییری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ 0_0
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۲ فرشته ای ب نام فائزه ...

خخخخخ

زود باش قرصاتو بیار بهت بدم

گمشون کردم 
تو میدونی کجان؟؟؟؟

خخخخخ زودتر قرصاتو پیدا کن

پیدا نمیشن
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
من واااااقعاااا دیگه حرفی ندارم
0_0   0_0   0_0
عههههههههههه مثه همیشه خخخ
من 10 رو میخوام نداره ک :|
# فک کنم من بیشتر ب قرص نیاز دارم:))
حیف
#فک نکن پودرتو عوض کن
خوب میشى امیدوارم/:
مرسی از دعای خیرتون
خخخخخخخخخخخخ خخخخخ 
خخخخخخخخخخخخ
:))
زودتر پیداشون کنی باید خخخخخ
پیداشون میکنم زودتر باید
باش مطمئن
من عددارونخوندم و توذهن نگرفتم.برامن مشکلی پیش نمیاد؟
دارم میرم خودمو به یه دکتر برق نشون بدم فاز از کلم پرید
صحیح صحیح
0_0
برو خدا به همراهت
خخخخخ قرصامون جا ب جا نشده باشه یه موقع؟؟؟؟؟:))
عهههههههههههه
راس میگیا
خدایا در این شب های عزیز
اللهم اشف کل مریض!
:)) شعر شد عصن!برید کیف کنید!
اووووووووووووفففف
شاعر شدی عافرین
خب من الان انتخاب کردم بعدش چیکار کنم:))))))
به کسی چیزی نگو
نگیا نوک انگشتات سیاه میشه اگه بگی
میگم من یه عدد انتخاب کردم ، به هیچکس هم نگفتم حالا بعدش باید چکار کنم؟
میتونم فقط به یه نفر بگم ؟ یا نباید به یه نفر بگم .بعد اگه به یه نفر گفتم که نباید می گفتم ، مشکلی پیش میاد ؟:)

عافرین
نه نه نباید بگی این یه قانونه , عااااااااااره در روایت ها اومده که نوک انگشتات سیاه میشه
اگه به کسی بگی.....نگیا عافرین
دیونه .....خخخخ
حتما قرصاتو بخور اگه خوب نشدی بیا پیش خودم.😅😅
:))))))
گمشون کردم
عشقم من خیلی نگرانتماآ
نفسم نگران نباش تا دو ساعت دیگه خودمو میرسونم خونه
خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan