...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بزبزی میخواد ورزشکار بشه... به به

درود بر شما دوستان

دوستان میخوام بعد ماه رمضون برم یه کلاس ورزشی

به نظرتون باشگاه بدنسازی برم یا ژیمناستیک

اگه باشگاه برم بعد یه مدت که ول کنم هیکلم بد میشه

ژیمناستیکم به تعادل بدنم کمک میکنه تاثیری روی قدم نداره

اگه رشته دیگه ای به جز شنا سراغ دارید(که لاغر نمیکنه) معرفی کنید

پ.ن: چرا اینطوری نیگا میکنین, از آب میترسم خو :"/

پ.ن: خیلی با این عکسه حال کردم خییییییییییییلی

3

ورزشکاااااااااااااار دوست دارم :)
منم دوست دارم
الان ذوق مرگم کردیا
قالب بیان بلاگ : http://mardebarani.ir/page/bayantheme
0_0
اگه باشگاه برم بعد یه مدت که ول کنم هیکلم بد میشه

این یه باور کاملا غلطه . اگر حجم غذارو زیاد نکنی مشکلی پیش نمیاد ...
خب عاخه دست من نیس یهو دیدی زیاد شد 0_0
ای ژونم عکسه رووووباشگاه برووو
:)) مرسی از پیشنهادت
من میخوام برم کلاس زومبا اخه هیچی نمیخورم الکی چاق میشم برو زومبا یا والیبال
عاره زومبا خعععععععلی باحاله
منم لاغرم
سوال من روپرسیدی 
منم اگه برخی کلاس های ورزشی روبرم دیگه نیست ونابود میشم

واااااااااااای عاره دقیقا عین خودم
خوب برو بسکتبال هم قدت بلند میشه هم لاغر نمیشی  :)
شونه هام گنده میشه... :"((
شطرنج رو پیشنهاد میدم بهتون.
منچ هم هست البته!
:)))))))))))))))))))

مرسی از پیشنهادتون
برو کنیگ فو خعلی باحاله ....👍😜
رشته های رزمی برو هیجانش بیشتره خخخ
عههههههههه
خخخخ بابا هیجااااااان
شیطونه میگه مثه عموتتل برم فوتبال
بشین خونه تلویزیون نگاه کن :/ خودش به اندازه ورزش انرژی میبره :دی والا
خخخخخ
تلویزیونم هیچی نداره مرده شورشو ببرم
بزی 
توکه  میگفتی فقر تو خونه ما گود بای پارتی گذاشته:/ای خالی بند^_^
تو شکمت سیره  وگرنه واسه  پیتزا به جا این سوسول بازیا با کله توش میرفتی قارچشم برات مهم نبود:*)) خونه ما بوته خاردارم تو یخچال بزارن برو بچه ها به جا خیار گازش میزنن:)))میگن عجب  مزه دار بود^_^

خلی
من هنوز همووووووووووونم
تا حالا 4 بار پیتزا خوردم هربارشم بالا آوردم
جون سگ ندارم که گشنگی بکشم خعلی بهتر است ^_^
پیلاتس هم خوبه...
نمیشناسمش باید برم تو نت سرچش کنم

مرسی از پیشنهادت:)
نه من قول میدم عن نشه به هیکلت:)))
عصن چرا ول کنی؟؟
در هفته سه روز1 ساعت خورده ای ورزش واسه سلامتیت لازمه:)
قوووووووووول قوووووووووووول؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واس مدرسه
خسته وکوفته میام خونه هم کلاس زبان برم هم باشگاه!!!!!!!!!!!!!
ولی مامانمم مفافقه

من خودم عااااااااااااشق باشگاهم:)))))
راستی کوفتتتت که لاغری^_^
بدجور حسودیمون شد:)))یکی مثه من واسه آب خوردنم چاق میشه یکی مثه تو نگرانه کم نکنه:))))
 تا کی ظلم
تا کی ناعدالتی هایه ژنتیکی:)
به جا من تونستی غذاهایه چرب بخور مخصوصا پیتزا یه 2سالی هس نخوردم^_^

عهههه عهههه عههه
بابا من اصن غذا نمیخورم معده ام کوشولوئه

0_0

0_0

شلوغش نکن خانوم شلوغش نکن
پیتزا بخورم بالا میارم,عاخه توش قارچ داره :(
بدنسازی برو:))))
دیگه سوال به این واضحی بدنتو میسازه دیگه ژیمناستیک نری ازمن گفتن بود من که زانو هام واسه پارسال نابود شد:/ خیلی پرش داره ولی بدنسازی رو یه ساله میرم  از همه این ورزشا که تا حالا امتحان کردم بهتره:)))
خودمم عاشق بدنسازی ام ولی گفتم که اگه ول کنم
ریده میشه تو هیکلم
:(
والیبال^_^
:)))))))

باید بهش بفکرم
ایییییییییی جووووووووووووووونم چقد نازه عکسه
اوهوووووووووووووم خععععععععععلی قیشنگه
منو دوستام میخوایم بریم زومبا بعد رمضون خواسی بیا توام با هم بریم:))

زومبا خوبه برو زومبا
باهم بریم!!!!!!!!!!!!!!!!0_0
خخخ عاشقتم



خو عاخه من اگه از این لاغرتر بشم محو میشم
سلام ، خسته نباشید
وبلاگ زیبایی داری

ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی

TehranDl.Blog.ir
چشم
برو کلاس ورزشی زوووومبا ب اندامت کمک میکنه ورزش جالبی هم هست
زووووووووومباااا
رفتم چند جلسه خعلی باحاله ولی لاغر میکنه من به اندازه کافی لاغر مردنی هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan