...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

مامانم ماهارو چی فرض کرده عایا؟؟!!

داداشم توی دستشوئی بود

 اذان دادن...

بعد مامانمم گفت:

به داداشت بگو چیزی اون تو نخوره اذانو دادن !!!

من Ö

داداشم  0_0

اذان صبح به افق تهران  T_T

.

.

.

پ.ن:باشگاه بدنسازی تصویب شد ^_*

دست جییییییییییغ هورااااااااااااااااااااا

باتوجه به اسم تاپیک: مگس

من ^ـ^
خخخخخخخخخخخخخخ
سلام اجی جونمممم
من یه دوست قدیمی هم که قبلا تو بلاگ بیان بودم نمیخوام منو بشناسی اخه ......
فقط اومدم بگم دلم برات خیلی تنگیده هر چند وقت یه بار میام پیشت و نظر میدم فقط بدون خیلیی دوست دارم عزیزمممممممم
سلام جیگرررررررررر
فاطیمایی یا دریا یا... :))) جون من اسمتو بگو...
عزیزمی خیلی دوس دارم بدونم کیی.....
مامانم ب منم گفته تا حالا:|
نابود میشه ادم:|
اکثر مامانا به زاده خودشون اعتماد ندارن
اوهوم
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
خییییییییییلیییییییییییی باحال بود
:))))))))))))))))))
مرسییییی

خخخخخخ

ایولاااا ب مامانت

خخخخ

میبینی تورو خدا
خخخخخ:))
من همیشه 15 درصد واسه خطاهایه احتمالی احتمالات میزارم:)))
دیگه اینکه عاشقه عدده85 ام
^___^چیزه دیگه ای به ذهنم نرسید اگه رسید دوباره میام اینجا واست خط خطی میکنم
اصن روایت اومده عدد85 عشقه:)))
 راویشم خودمم^_^
خخخخخخخخخ
بابا احتماااااااااااااااااال
کلک
ولی به ذهن من رسید
عششششششششششششششششششق
عافرین
خخخخخخخ دم مامانت سشوار:))

نمیای بریم زومبااااااا؟:(

برو باشگاه عشقشو ببر:)
خخخخخخخ فدا مدا

اجی عاشقتم همچین میگی بریم انگار خونه هامون چسبیدن به هم

بوس بوس

خخخخخخخ

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خخخخخخخ

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
چه ورزشی میخوای بری؟🤔
همون باشگاه بدنسازی دیه
😂😂😂😂من پسر و جو کردم گفتن که باشگاه خوب نیست البته برا شن من
اهااااااا
ولی من عشق باشگام
واییییییییییی مرگیدم از خنده
هعییییییی دیوغ موگویی
:))))))
تبریک ورزشکار :)
خخخخخخخخخخ
میسییییییییییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))))
خخخخ خیلی باحال بود
میسی
خخخخخ مامانت چه فکری کرده واقعا خخخخخخ
منم میرم باشگاه هورااااا
این یه رازه بین خودشو بابام:)
بزن قدش
:))))))))))))))))))))
خیلی خندیدم....... چه مامان با حالی داری :))
^_^
فدا مدا...لطف داری شوما
فقط خواسته خبر بده
نگران نشین
:)))))))))
خخخخ
احتماله 85 درصد مادره تو همزاده مادره منه:))
واسه ماهم این مدل اتفاقی پیش اومده:))))))) ^__^

راستی خوب کردی میری بدنسازی:))
کارت درسته  ها^_^بزبزیه ورزشکار ندیده بودیم که گویا ورژنه جدیدش بعده ما رمضون تو راهه:))))))))
حالا چرا 85 خخخخخ؟؟؟؟؟
همزادن دیه چیکارشون میشه کرد...

اوهووووووووووووووووم
مرسیییییی خخخ اوه یِسسسسسسسسسسسسسسس
خخخخخخ وای خدا دلم دردگرفت بسکه خندی خخخخخخ وای (((:عالیه منم ازتابستون دارم میرم باشگاه
خخ فدا مدا 
عاااااااااااااااااااشق باشگاهم بعد ماه رمضون میرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan