...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خدایا شفام نده پلیییییییییز :")

خیلی از خودم خوشم میاد

یه زندگی آروم و عالی دارم ولی توی رویاهام بدبخت ترین آدم دنیا میشم

خخخخخخخخخخخخخخ

اصن تو رویاهام م.ی.ر.ی.نم تو زندگیم خخخخ یک حالی میده

شبا وقتی میخوام آهنگ گوش کنم وقتی که آهنگ غمگین پلی میشه 

گریه میکنم اونم به طرز بسیار (فجیحی/فجیهی/فجیعی_خو نمیدونم چیه چیکار کنم)

آهنگ شادم که پلی میشه قش قش میخندم خدارو شکر خانواده خوابن تو اون زمان

وگرنه آمبولانس تیمارستان خبر میکنن

.

.

.

خدایا شفام نده اطرافیان بخندن بهم

من بدتره توام خخخ ینی یه وضی
خخخ پاچیدم از خنده
:)دنبال شدی
خدایا اینو و منو شفا نده😂
الهی آمیییییییییییییییین
خخخخخخخخخخخخخخخ😹😹😹
:)))))))))))))
خخخخخخخخخخخخخخخ😹😹😹
خخخخخخ
 خدا شفا نده پلیز
پلیییییییییییییییییییییییییییییییییز

اخییییییییییی چقد ما شبیه همیم دوتا دیوونه

خدایا بزبزی رو شفا نده اخه یکی مثه خودم پیدا کردم

شلام دیوونه
عاره بالاخره همو پیدا کردیم
:) خخخ
:)))
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۵ علی رحمانی پور
خدا شفا بده بهتره
نععععععععععع نوموخوام
خدایا جون من اینو شفا بده ....نیاز داره بند خدا خخخخ🙌

عزیزم غریبی نکن منم اینجوریم ولی به کسی نگیااااخخخخ😜
خدایا دروغ میگه شفا نده

عهههههههههههه فک کردی فردا میرم به همه میگم
درست میشی:)))
الان نگاه من چقدر نرمالم ^_^
خدا همه مونو شفا میده:-"
دیگرانم شفا میده به دیوانگی  ما نخندن:))))
نوموخوام :"(
خعععععععععععععععلی اصن ریدی انقد نرمالی
نه خدا نده دروغ میگه
اونا که درد بی درمون گرفتن درست بشو نیستن
خدا شفات نده که بتونی زندگی کنی اگه این دیوونه بازیام نباشه که زندگی پوچه
الهی امین

وای دقیقا
خدایا دوتامونو باهم شفا بده باشه؟؟؟
:))
نع نع نع نده نده شفا نده
من هنوز کار دارم با این خل بازیام
آمین 
خخخخخخ
فجیع درسته
یا رب العالمین
:))))))
عههههههههه!!
راس میگه خدا شفا نده این دوست مارو

خخخ
خخخخخخخخخخ
الهی امین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan