...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

نتیجه یک سال شوکولاتی..."کارنامه"

کی کارنامه بزبزی جوووووووووووونو میخواد؟؟؟؟؟

.

.

-8

ب قول دخترا:منم موخووووووووووووووام
بااااش
دوشنبه ۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۰ 💕rinbowdash13 Pony💕
ایشالاه که همیشه همینطور باشه ببببووووسسسس
قربونت
منننننننن موخوااااااامممممممممم مولدم از فضولیییییییییی:))
نیشونت میدم جیگررررررررررررر
19/44 خوبه :)
در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید:)
اوهوم
ممنون همچنین
چیکا کردی حالا؟
19/44
هولااااااااااااااااا
من
فدامدا
منم میخوام آجییییییییییییییی
نشون میدممممممممممممممم آجیییییییی
وااای گرفتیش 
چند شدی کلک هاااا اعتراف کن ..؟!؟
منکه هستم نگرفتمش دارم به فنا میرم خخخخ
اوهووووووم
19/44
کی میدن کارنامه هاتونو؟؟؟
بگو بینم چقد ابرومونو حفظ کردی تو بلاگستان؟؟؟
من چشم امیدم بتو بود بزییییییییییییییییییییییییییییییییی ....
اوهوم حفظ کردم(اشک شوق)
امیدتو ناامید نکردم 
شدم 19/44
هولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
معدلت چند شده؟🤓
19/44

:))))))))))

دشمن

 

خخخخخخخخخخخخخ
عکسووووووووووو :دی
خخخخ این منم مثلا
خخخخخخخخخخخخخخخ من
نشونت میدم
بزار ببینم
چشم حتما
سلام این وبلاگ یکی از دوستانه که قبلا تو بیان بوده ولی از اول شروع کرده و از من کمک خواس که وبشو معرفی کنم
ممنون میشم سر بزنی و دنبالش کنی :)
ادرس :http://dokhejoon.blog.ir/
اتفاقا دنبالش کردم
دوست خودمه جیگر
رد کن بیاد :|
حتمااااااااااااااااااا
من من من من من می خواد (:
یا ابرفرض
منم میخوام :)
نشونت میدم
من میخوام 
ولی بیماری قلبی دارما؛ خطرناک نیست ؟ خخخخخخ
نشونتون میدم
خخخخخ نععع خیلی خوفه
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــن 
لطفانشون بده
نشوووووووووووون میدم
خخخخخخخ:))))))))
دیگه عن کاری دیدن نداره^________^

خخخخخخخخخخخ
اگه راس میگی خودت چن شدی عن کار
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۲:۱۶ علی رحمانی پور
چیکار کردی ؟؟؟؟؟
فقط نگی معدلت بالای نوزدس که به آموزش پرورش شک کنم
عااااااااااولی شدم
خخخخخخ بالای نوزدس
بابا بفرست عکسشو ببینیم چه گلی مالیدی به سرت

من مطمئنم کم تر از ۱۹ نیم نشدی -_-
خخخخخخخخخ میفرستم عجله نکن فرزندم

الکی مطمئن بودی
6 صدم کمتر از نوزده و نیم
19/44
من مووووخوام
نیشونت میدمممم اجی
منننننننننننن
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan