...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یه صحنه گرخناک 0_0

6

00000
خوش به حالت همون لحظه صدات میکنه وتوتوضیح میدی 
مامانم بعد سرک کشیدن به اتاقم وقتی یه چیزمشکوکی پیداکنه اون ناپدید میشه
چون خودش ورمیداره تازه رفتارش هم بامن تغییر میکنه 
گیردادن های الکی شروع میشه 
بعد چندین روزکاشف به عمل میادعلتش چی بوده
بدبختی این جاست بعدنمازصبحش حس بازرسشی گل میکنه
یعنی زمانی که بنده توخوابم
خخخخخخخخخ
توضیح عاخه اصن نمیشه توضیحشم داد
آخ آخ آخ
این مامانا دست شرلوک هلمزو از پشت بستن

خخخخخ دخیخا
واااای دقیقاااااااااا
:)))))))))))))))
خخخخخخخ مامان من قبلش یه سحر خانومم اضافه میکنه:))


آدم سکته میکنه بقران:)
باز حداقل اون سحر خانومه یکم آرامش میده
مامان من یه راست میره سر اصل مطلب
خخخخخخخخخخخخخخخ باحاله اجی جون
فدا مدات نفسی
اون چیه زیر تخت،تو صندوقچه قایم کردید؟؟؟
هااان؟
صندوقچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

من هرچی دارم تو کمدِ
خخخ دیقا
خخخخخخ
خخخخخخخخخ
خوب راست می گه خدایی این چیه ؟
هیییییییییییو
حالا کدومو میگه
من هزار تا چیز میز دارم تو اتاقم
خطری میزنی ها:)!!
خلافکار^_^
حداقل جلو دیده عموم نزار تابلو نشی:-"

خخخخخ
0_0
نترس ناشناخته ام
خخخخ
تا حالا که همچین موردی برام پیش نیومده
جز بچگیام گه زیاد گورخیدم خخخخ
مگه میشه مگه داریم
آدم هیچیم نداشته باشه میگرخه
خخخخ
مرگ که خوف نداره
:))))
خخخخخخخخخخخ
اوه اوه . عجب لحظه ی دهشتناکی هست :))
خخخخخخخخخخخ عاره خععععلی
ترسناک ترین دیالوگ خخخخ
خیییییییییییییلی
وایىىىى همین طوره خود خودشه
اوهوم
من که میرم تو دستشوئی قایم میشم
خخ اخ نگو
:)))
خخخخخخخ یعنی دیگه اون لحظه از مرگم بدتره
خعععععععععععلی
اصن ادم دیوونه میشه
😂😂😂
مگه چی قایم میکنی تو اتاقت؟ 😎
چیزای بد :)
یا حسین
خخخخ
خخخخ دیگه فاتحه تو باید بخونی
اوهوووم
ووووویییییی دقیقاااااااااا
:))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لاییییییییییییییک
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan