...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

به خدا من دیگه بچه نیستم :"(

درود بر شوما دوجتان

الان اعصاب من بسی نیز سگی میباشد

بعضی وقتا میگم کاش من یکم جثه ام بزرگتر از این بود که مامانم حس بچه های دو ساله رو روم نداشته باشه, فک نکنه که اگه تنها از خونه برم بیرون اوف میشم,یا عاقا دزده منو میخوره 0_0

دیگه دارم عن میشم کفری شدم دیه...پس من کی باید بتونم دو قدم راهو خودم تنها برم.

پس من کی باید خودم واس خودم تاکسی بگیرم(هنوز اینم بلد نیستم,نذاشتن که بلد شم)

پس من کی باید مثه بچه های دیگه تنهایی برم باشگاه, کتابخونه,کلاس زبان...

پس من کی باید یه آدم اجتماعی بودنو تجربه کنم

کِیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

پ.ن1: خسته شدم دیه, اَه

پ.ن2: من میخوام کار کنم,میخوام یه شغل داشته باشم,کاش می تونستم

78

سلام
قشنگ انگار حرفای خودمو داری بهم میزنی :))
البته حرفای ۱۰ سال پیشمو :)
از این همه شباهت توی این موضوع بسی تعجب کردم !
خعععععلی حس بدیه
نه سر مطلب دوباره یادم اومد اعصابم خورد شد...
:)))))

خعلی بده میفهمم
راس که نمیگی تو الان دیگه دبیرستان هستی دیگه آره؟ من کلاس هشتمم همجام خودم تهنای تهنا میرم به جز پارک که اونم با دوستام میرم برات خیلی متأسفم عزیزم ناراحت نباش انشالاه درست میشه اجی خوشملم 
منم امسال میرم نهم
ایشالله که درست بشه
من ک همه جا خودم میرم میااااااام
خوش ب حالت
اخیییییییی حیوونکی
:(((((
درست میشه عزیزم
ایشالله
یه روزی دلت تنگ میشه یکی دستتو بگیره و همه جا با اون بری :)
در آینده به این میرسی
عاخه خب دیگه بزرگ شدم
باید خب یه چیزایی یاد بگیرم یا نه
خب این نشون میده خیلی دوستتون دارن ولی نمیتونن به درستی نشونش بدن :/
کارشون زیاد از حده دیگه!

منم دوسشون دارم
اوهوم عاره
 عزیزم  ربطی به جثه نداره دو متر قد و هیکل دخترونه ارنولدم داشتی همین بود مامانه دیگه ...
همه مامانا بچه گنده شونو اندازه فنچ میبینن که هنوز کُرکاش نریخته !!!
مامان منم همینه :|  همدردیم :دی 
فقط زمان لازم داره ...هرچند پیر شدیم رفت هعــــــــــــــــــی ....
حالا حرص نخور پوستت خراب میشه (چشمک ریز)
به چیزای خوب فکر کن ورزشکاااااااار:)
خب عاخه منم باید یه سری از رفتارای اجتماعی رو یاد بگیرم یا نه؟؟؟؟؟؟؟

پیر کجا بود,تازه اولشی مهسایی

خخخخخخخخخ

ووووووووووییییی میسی مهسایی
سه شنبه ۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۰ علی رحمانی پور
قدر اینا رو بدون
اگه تنها میذاشتن میفهمیدی
قدرشونو میدونم
ولی خب زیاده روی میکنن
عهههه جیگر ناراحت نباش


عکسو ببین خخخخخخخخخ
:(((((



خخخخخخخخ
درسته پدر و مادر نگران بچشون هستند ولی این نگرانی ها بعضی موقع ها به رشد اجتماعی آدم ضربه میزنه .
عاره دقیقا
الان من نمیدونم چجوری باید برم سوپر مارکت
عصن نمیدونم چجوری باید حرف زد
منم مثل تو هم کاشکى منم میتونستم
خعلیییییییی بده :"(
من جایه تو بودم از زندگیه انگلیم لذت میبردم:)
انگل مگه بده پوله کرایه تاکسی نمیدی!
کارم که نمی کنی! 
بروحالشو ببر^_^
انگل نیس که پشکله
خب بالاخره بزرگ که شدم باید تاکسی بگیرم یا نه؟؟؟ 0_0
:)
باوش
دقیقا -_-
:(((((((
به امام حسین عین خودمی
خخخخ

همینطوریشم باور میکردم چرا قسم حالا
/: همین حسودارم منم
خععععلی بده
دقیقا مثل منی :(((((
:"((((((
چی بگم والا 
ان شاءالله درست میشه 
.
.
.
باید شوهر کنی خخخخخخ
درست شدنی نیس



0_0


خسته نباشی
:)

ولی هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan