...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ظَرَبانِـ ـ ـ ـ غَلبِطونـ اومَد #_#

76

مگه ما چند تا بزبزی داریم تو جهان که مثل تو باشن عزیزم معلومه که تو برای همه ی ماها مهمی خوشمله من دوستت دارم
ووووووووووووووووووووووووییییییییی
ذوق مرگم کردی که
فدا مدا
بز مهم
خخخخخخ
مگه چنتا بزبزی وجود داره خب مهمی دیگه:)
کلا نصله بزهایه سخنگو روبه انقراضه از نظره محیطه زیستی هم کمیاب وحائزاهمیت هستی
خودتو دست کم نگیری:)))))))))
خیلییی مهمی *_*
خخخخخخخ شکست نفسی موفرمایید کهههههههههههههههه....
اوهوم عای عم حائز اهمیت وووووویی باورم نمیشه
^_^
خخخ خُل
ضدحال زنان جمع ضدحال زن :|کسانی ک ضدحال میزنن :•|
لازمه بازم بشکافمش؟؟؟
:/
Amib
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

انقد سوتی میدم تا بترکم
مشکل که نداری
اگه مشکل داری بچه ها با چماق آمادهَ نا
من که عاشـــــــــــــــــــــــــــــقتم آجی
من دیووووووووووووووووووووونتم
اتفاقا مهمى و دوست داریم😊
دیوغ نمیگی؟؟؟؟؟؟
هم خیلی مهمی هم خیلی دوست دالیم
خخخخخ
لطف دارین شوما
اصلا از فکر نبودن تو ، پریشون بودیم . کجا بودی آخه ؟ :)))
خخخخخخخخخخ

الهی الهی
ووووییییییی مگه غیر عز اینه عصن :)
فدا مدا شوما
معلومهههههههههههههههههههه کیه که زنشودوست نداشته باچهخ بیابغلم ضعیفه
آدم یه شوور مثه تو داشته باشه دیه غم نداره که
هیچ هم دروغ نموگویم -_-
خخخخخخخخخخ
فدا مدااااااا
واقعاااااا ..😅😄😄
اوهوووووووم
انصافأ مهم نیستید :)))
«ستاد ضدحال زنانِ بدون مرز در بیان»
-_-
من زنم؟؟؟؟
نه من زنم؟؟؟؟
خجالت نمیکشی,من زنم؟؟؟؟
:) تو عزیز دل مایی :)
فدا مدا نوشمک خانوم
همیشه در قلب مایی آبجی :)))
خخخخخخ :)))))
عه از کجا فهمیدی مهم نیستی ؟
خخخخخخخخخ
.
.
درضمن صفا نامحرمه نباس بغلش کنی
:)))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
.
.
عههههههه دیوغ موگویی
صفا نامحرمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))
تو که عچق منی :)
ضربان قلب :))
خخخخخخخخ
:))))))))))))
بدوووووو بغل عمو  !!! اوا من که عمو نیستم :دی


صفااااااا بیا نقش عمو رو بازی کن و یه سبیلم برا خودت بذار :)))
اومدددددددددددددددددددددمممممم
منو میزاری سرکار نامرد....


بدو بدو صفا منتظرم بدوووووووووووووووووو
معلومه که مهمیییی
خیلم دوست داریم :)
خخخخخخخخ
دیوغ موگویی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو عمر منی اصن
خخخخخخخخخخ
:)))
واااای ضربان قلبم اومد ^_~
خخخخخخخ
خوش اومدی
مگه کجا رفته بودی؟

همینطوری

پست نداشتم بذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan