...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

قرو قاطی @_#

به یه حدی رسیدم که نمیدونم

گشنمه یا حوصله ام سر رفته -_-

😂😂😂😂
:)
سلام
خوشحال میشم در انجمن ما عضو بشید
توضیحاتش در سایتم قرار داره
ممنون
حتما مطالعه میکنم :)
(: مث من
خعلی بده
خخخخخخخ
خب بگیرین بخوابین
اخه یه جوریم نمیتونم بخوابم
منم به حدی رسیدم که نمیدونم گشنمه یا حوصله ام سر رفته یا تشنمه یا خوابم میاد یا دبلیو سی دارم:)))))))))
خخخخخخخخخ
دبیلیو سی رو خوب اومدی
جملت خیلی سنگین بود کمرم شکست!!:)
الهی بگردم^_^
سلالیکم آجی جووون
مرسی که اومدی وبم
وبت عالیه. بیسته بیست ^_^
دنبالی :)
و اینم بگم که اگه روزه داری از گشنگی حوصلت سر رفته...
قانع شدی؟ ^__^
سلام علیکم خانومی
^_^
مثه تو
توام همینطور
خخخخخخخخخخخخخ
اوهوم...
:)))
:")
من که  بالا سرم به وضوح یه مثلث بل زمینه زرد و یک علامت تعجب و علامت سوال در توی مثلث با چراقی قرمز  درحال چشمک زدن میباشد!!
بنظرت حالم خوبه؟
تو؟؟؟؟؟؟
تو حالت خوب باشه؟؟؟؟؟؟؟
اصن از همین سوالی که الان پرسیدی قیشنگ معلومه که توهم زدی

عاخه کی حال تو خوب بود که این دومین بارت باشه؟؟؟
-_-

:/
-_-
شما را چه شده است؟؟
خودم هم نمیدانم فرزندم
از گرسنگی حوصله ات سر رفته 
:)))
عارهههه مفافقم باهاااااااااات
از گرسنگی حوصله ات سر رفته 
:)))
واقعا منکه کلا قاطی کردم ....😄😅
من نگم چیکار کردم سنگین ترم
هیییییی
:"(((
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)))
آخ گفتی...........
:"))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan