...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سلااااام

درود بر شما دوستان

دوباره بظ بظی آمد😂😂😂

الان خعلی خوشحالین که من دوباره پست گذاشتم

احساستو انکار نکن

#اولین پست با گوشی

خوش اومدی :))
مرسی
نیستی؟
نبودم
هیچی دیگه
بزبزیگوشی خرید دیگه ماهارو فراموش کرد
نهههههههههههه نگووو
سلام بز بز قندی :)
سلوم
میگم ... مگه رفته بودی که دوباره برگشتی ؟ :/
عاره نبودم
به به گوووووووووووشی مبارک :)
مرسیییبییییییییییی
اوه اوه مبالک باشه 
فقط منو تو تو کل ایران گوشی نداشتیم که تو گرفتیو هنوز خانواده چلمنگ من راضی نشدن برامن بخرن
میخرن میخرن میخرن میخرن😂😂😂😂
عه
سلاممممم
گوشی گرفتی راستییی؟؟؟؟

مبارک باشه:)

اره خعلی خوشالیم بض بضیمون اومده عصن:)
سلام عشق دلم

مرسی عزیزم


ممنووووووون
سلام خخخخ خوش اومدی
مرسی عزیزم
خخخخ عجب
خخخخ
شلام عژیژم
خوش اومدم ^_^
مرسی گلم
سلام آجی من
سلام خشگل

خخخ

موفق باشی

مرسی همچنین
دوشنبه ۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۰ 💕rinbowdash13 Pony💕
دوونه شدی بزی جونم؟
خخخخخخخ
دوشنبه ۷ تیر ۹۵ , ۱۶:۰۴ علی رحمانی پور
امروز هم روز شهادته انشالله از فردا منتظرتیم
😃😃😃😃
الکی مثلا خوشحال شذم از دوباره پست گذاشتنت خخخخ
ایشششششششش
سلوآووم بر بزبزی خودمووون
خوش آمدی....😄😅😅
سلؤووووووووووووووووووووووووووووووم
خخخخخخخخ خوشحالم من
خخخخخ
وااااوووو من خیلى خوشحالم الکى مثلا
خخخخخخ
وااااااااااای خدای منننننن!
در پوست خودم نمیگنجم عصن!
اینجوری میرید نمیگید ماها افسرده میشیم و میمیریم؟
:)))
جان من
تورو قرآن
دیوغ میگی
بظ بظی 😂😂😂
واااااااااااااااای بز من اوووووووووووومددددددددددددد!! خخخخخخخخخ
خوش اومدین
خخخخ خخخخ
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan