...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خو بلد نیستم برقصم...چیه مگه😞😞😞

۶۶۶

دقیقا خخخخخ

عالیہ
مرسییی
خخخ باید عروسیم ایشالا 100 سال دیگه دعوت کنم بیااای خخ
😂😂😂😂
اگه شوهر گیرت بیاد
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۰:۰۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخخ
😘😘
:)
خخخخخخ
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۵۳ مریم سادات موسوی
آره دقیقا موافقم
😉😉😉😉
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۹ 💕rinbowdash13 Pony💕
راستییییییییی ..... روز دخملا مبالک هولاااااااا
میسیییییییی
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۶ 💕rinbowdash13 Pony💕
خخخخخخخخخ دقیقا حالا واقعا بلدی برقصی؟
شب هایم بروز شده اند
دردهایم آنلاین . . .
به مغزم کلیک که می کنم
بالا نمی آید !

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۳ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخ خدایا منو ببلع
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عاره همینه عشقول
اوم عاررره
خخخخخخ
خخخخخخخخخخ
خخخخخ
اتفاقا بلد نباشی بهترم هست
جدا؟؟؟
والا ما که از خدامونه یکی دست مونو بگیره بلند شیم خخخ



شوخیدم باوا من عروسی پسرخالمو ب زور میرقصم :/
باز تو به زور میتونی برقصی


من خودم بکشمم نمیتونم😂😂
خخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۰۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخحح

ایول خدایی حال کردم خخخ
فدااااااااااااامدااااااااا😘😘
يكشنبه ۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخ حالا این هیچی وقتی نمیخوای پاشی تا اون وسط میکِشنت
وووویی دقیقا
^____________^
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan