...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

نمیدونستین که...

میدونستین اگهPحامله بشه،

میشهB.......

.

.

.

یه تشکر خشک و خالیم که بلد نیستین😒

منو بگو که عمرمو صرف کشف حقایق در جهت

خدمت به جامعه بشری کردم😭😭

بهله :|
:/
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تشکر واقعا
خخخخخ
جانم مامان کارم داشتی؟!خخخ😅😅
😐😐😐😐
خخخخخ
با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید 
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
پیروز و سربلند باشید


عزیزم چی شده چرا دیگه هیچ پستی نمیذاری ؟ 
میذارم حالاااا
p مذکره! حامله نمیشه!! R حامله میشه!! خخخخخخخخ
راستی سلام انیشتین Two خخخخخخخ (انیشتین 2)
خخخخخخخ
شوهرش کیه؟؟؟
خخخخخخ نمی دونم والا
((: اوه یس
😶
من به شخصه ازت تشکر میکنم عشقم :)
قرررررربونت برم من
عالیه
مرسی
مرسی که هستی واقعا...O_o
خخخخخخ فدات برم
:/
خخخخخخخخخخخخخ
لطف کردی:)
خواهش
حالا میدونی اگه J  حامله بشه چی میشه؟!!!
.
.
.
.
.
.
آخه آدم عاقل مگه J حامله میشه ؟!
من مامانم می خوام😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan