...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

...پُصتـِـ سابِطـ...

آرام سیلامـ عَلِیکُمـ آرام

آرام بُزبُزیـ جونـ هَسدَمـ آرام

پا در دهان اینجامـ خونهـَ مِـ پا در دهان

بوسه میخواد از وِبَمـ خوشِتـ بیاد بوسه

بوسه میخوادَمـ نَیاد بوسه

مردد اصلَنـ بَرامـ مُهِمـ نیسـ مردد

مردد مَنـ کارِ خُودمو موکونَمـ مردد

 

خوش امدید

6

سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ , ۲۲:۴۳ وبلاگ روشنک دختر لُر
اووووووووه چقدر نظررررررر؛


برای من جا هست؟؟؟؟
سلام آجی من دوباره اومدم :)

خوش اومدییییی
جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۵ گروه فرهنگی صبح امید
حله
افتخار تبادل می فرمایید؟
بزبز تو هم دنبالی :) 
توهم دنبالی نوشمک
با سلام خیلی پست های وبتون ریبا بود
با افتخار دنبال شدید
خوشحال میشم من رو هم دنبال کنید

مر30

حتما:)

وبت خیلی باحاله

چه مینیونای نازی

مرسی سایان
:)))))))))
سلام
علیکم السلام
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۱۸:۴۱ وب نظام تمدن نوین اسلامی
سلام
خسته نباشی دوست خوبم ، استفاده کردم
راستی اگه قصد تبادل لینک داشتید تشریف بیآورید خبر بدید؛منتظرم
سلام
خسته نباشید، وبتونو پسندیدم، اگه خواستین همدیگرو فالوو کنیم
sirmim.blog.ir
وب قبلیم متاسفانه یه مشکلی داشت حذفش کردم بخاطر همین وب جدیدم خالیه
منتظر جوابتونم :)
یا حق
وب زیبا داری
ممنون مارو هم دنبال کنی
شوما که ناشناسی
سلام 
زیبا بود
منتظر حضور ونظرات زیبای شما هستیم.
معبر شهدا را با دنبال کردن خود حامی باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج

:)))
سلام :) وبتون عالیه :) لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد پاتوق عشق رو با ادرس nofazz.blog.ir و اسم عشق لینک کنین :)
موچکرم :)
چشم حتما
وب فوق العاده ای داری،خوشحال میشم به منم سر بزنی...
Kaveh-accordion.blogfa.com
سلام،اگه دوست داشتی بهم سر بزن

چشم
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۷:۱۵ علی محمدرضایی

سلام وب عالییییییییییی دارید پایه ی تبادل لینکم خیلی دوس دارم بهم سربزنیم

سلام اگه مایل بودید همو دنبال کنیم بگید لطفا
سلام بزبز قندی پس چرا نمیخندی؟وو
لینکتو گذاشتم تو پیجم،میشه شماهم اینکارو کنی؟البته اول از پیجم بازدید کن ببین اگه از نظرت خوبه بذار لینکمو.منتظر جوابم
چشم حتما
لینکی
سه شنبه ۱۵ دی ۹۴ , ۲۳:۲۹ مریم سادات موسوی
سلام دنبال کننده ی شما شدم شما هم به من سر بزن
چشششششششششم
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۱۱:۲۰ متین خواجه وندی
با سلام و درود
خوشحال میشم تبادل لینک و دنبال داشته باشیم
در صورت تمایل در بخش نظردهی یکی از مطالب وبلاگم خبرم کنین
مرررررررررسی آهنگتو گذاشتم 
ممنووووووووووووووووووون:))))
کو ایچوچه خبره هرکه سی خوش یه چی ایگو.اما مو وت ایگوم وبلاگت
خوبه بزییییییییییبیی
مرسییییییییییییییییییییییییی
من شما رو دنبال کردم شما هم منو دنبال کنید....لطفا
چشم به روی چشمم
یه سوال خواهشا خیلی واضح  و روشن جوابم را بدید . ممنون
میشه بگید چرا اینقد از این تتلو می گید ؟ چرا ؟ کیه مگه ؟ چی داره؟
هزار بار گفتم
عاااااااااااااشقشم
چیه مشکل داری؟؟؟

عاخه اگه قرار بود بفهمی که چی داره
که توام عاشقش میشدی؟؟؟؟؟؟
که نمیفهمی
سلام من شمار رو لینک کردم شما هم من رو لینک کنید لطفا

لطفا اگه میشه من رو دنبال هم کنید

مرسی
باوووووووووووشه
سلام من لینک شما رو در پیوندام گذاشتم لطفا شما هم بزارید....

اگه با دنبال کردن هم موافقید خبر بدید
گذاشتم
بزبزی الهی گرگ دوپا بخورتت . خخخخخخ
یا حضرت عباس
دختر باس سیبیل داشته باشه خخخخخ . یعنی سبیلاشو ببافه خخخخ
خخخخخخ
لایک
سلام توروخدا ما را دنبال کنید تا ماهم شما را دنبال کنیم خواهش میکنم قبول کنید هیچی درخواستمو قبول نمیکنه لطفا دیگه شما قبول کنید.منو هم لینک کن با اسم کافه درس و لینکه:http://cafedars.blog.or و وقتی لینکم کردید در قسمت نظراتم بیان کنید تا شما را لینک کنم.خیلی خیلی خوشحالم میکنی اگه دو درخواستمو قبول کنی.لطفاااا
خواهش میکنم .
^_^
.سلام خسته نباشید

یک سوالی داشتم در بیان این قسمت که نوشته ( این وبلاگ را دنبال کنید یعنی چه ؟
ینی هر پستی که میذاره باخبر بشین
سلام خانم بز بز قندی

حالا که شما با تبادل لینک موافقی

تبادل لینک یادت نره :)))))
باوشه لینکی اجی^_^
اجی به وب منم بیا
حتماااااااا
وبلاگت خیلی نازه آبجی...
لینکی...
دنبال هم میشی...خوشحال میشم دنبالم کنی...
مرسییییییییی
همچنین
توام همینطور
لینکیییییییییییییییی
 یکی از پستاتم با منبع برداشتم  حلال کن
شما هم همینطور:)))))))))))
نه بابا این چه حرفیه
هرچقدر دلت میخواد کپی کن
چرا قسم میدی پس؟
^_^
سلااااااااام اجی خوشحال میشم بیایی وبم  تازه تاسیسه
حتتتتتتتتتما
چرا که نع
سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۱:۲۷ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
باشه عزیزم
^_^
بز بزی مطالب عالین
مرسیییییییییییییی
شنبه ۹ آبان ۹۴ , ۰۰:۵۳ من یه طلبه ام
سلام علیکم خدمت مهدیه خانوم خودم

فاطمه زهرام.. مدیر قرارگاه فاطمه.. منو که یادت نرفته؟

دلم برات تنگ شده.. گاهی میام وبت ولی شرمنده که نظر نمیزارم..

دوستت دارم.. بدجور محتاج دعام.. برام دعا کن خواهری..

خانومی اسممو حذف کن بعد نشون بده نظرو.. میام جوابو میخونم..

التماس دعای فرج
سلام علیکم

نه بابا مگه میشه یادم بره

منم همینطور.....حالا کی از شوما ابجی گل نظر خواست
همین که میای خودش خییلیه

^_^...حتما , محتاجیم به دعا

اگه منظورت اسمت روی نظره,هرکاری کردم نشد

همچنین^_^
وقت داشتی به منم سربزن
حتتتتتتتتتتمااااااااااااا
سلام
اگه باتبادل لینک موافقی باعنوان دهکده انسان های خاص لینک کن بعدبگولینکت کنم
جمعه ۱۷ مهر ۹۴ , ۱۱:۲۱ مهدیه محمدزاده

 

داستان زیر رو  دیدم خیلی تحت تاثیرم قرار گرفتم. فکر کنم از روی واقعیت نوشته شده شما هم بخونش به هر کی هم می شناسی بگو بخونه شاید محبت رو به زندگی ها برگردونه، شاید یک زندگی رو به نابودی رو نجات بده.

*******

قسمت نهم داستان دنباله دار بدون تو هرگز: غذای مشترک

اولین روز زندگی مشترک، بلند شدم غذا درست کنم من همیشه از ازدواج کردن می ترسیدم و فراری بودم برای همین هر وقت اسم آموزش آشپزی وسط میومد از زیرش در می رفتم بالاخره یکی از معیارهای سنج دخترها در اون زمان، یاد داشتن آشپزی و هنر بود هر چند، روزهای آخر، چند نوع غذا از مادرم یاد گرفته بودم از هر انگشتم، انگیزه و اعتماد به نفس می ریخت

غذا تفریبا آماده شده بود که علی از مسجد برگشت بوی غذا کل خونه رو برداشته بود از در که اومد تو، یه نفس عمیق کشید
به به، دستت درد نکنه عجب بویی راه انداختی

با شنیدن این جمله، ژست هنرمندانه ای به خودم گرفتم انگار فتح الفتوح کرده بودم رفتم سر خورشت درش رو برداشتم آبش خوب جوشیده بود و جا افتاده بود قاشق رو کردم توش بچشم که
نفسم بند اومد
نه به اون ژست گرفتن هام نه به این مزه اولش نمکش اندازه بود اما حالا که جوشیده بود و جا افتاده بود

گریه ام گرفت خاک بر سرت هانیه مامان صد دفعه گفت بیا غذا پختن یاد بگیر و بعد ترس شدیدی به دلم افتاد خدایا! حالا جواب علی رو چی بدم؟ پدرم هر دفعه طعم غذا حتی یه کم ایراد داشت

کمک می خوای هانیه خانم؟
با شنیدن صداش رشته افکارم پاره شد و بدجور ترسیدم
قاشق توی یه دست در قابلمه توی دست دیگه همون طور غرق فکر و خیال خشکم زده بود
با بغض گفتم
نه علی آقا برو بشین الان سفره رو می اندازم

یه کم چپ چپ و با تعجب بهم نگاه کرد منم با چشم های لرزان منتظر بودم از آشپزخونه بره بیرون
کاری داری علی جان؟ چیزی می خوای برات بیارم؟ با خودم گفتم نرم و مهربون برخورد کن شاید بهت سخت کمتر سخت گرفت
حالت خوبه؟
آره، چطور مگه؟
شبیه آدمی هستی که می خواد گریه کنه
به زحمت خودم رو کنترل می کردم و با همون اعتماد به نفس فوق معرکه گفتم
نه اصلا من و گریه؟

تازه متوجه حالت من شد هنوز فاشق و در قابلمه توی دستم بود اومد سمت گاز و یه نگاه به خورشت کرد چیزی شده؟
به زحمت بغضم رو قورت دادم
قاشق رو از دستم گرفت خورشت رو که چشید، رنگ صورتم پرید مردی هانیه کارت تمومه

قسمت دهم داستان دنباله دار بدون تو هرگز: دستپخت معرکه

چند لحظه مکث کرد زل زد توی چشم هام واسه این ناراحتی، می خوای گریه کنی؟
دیگه نتونستم خودم رو کنترل کنم و زدم زیر گریه
آره افتضاح شده
با صدای بلند زد زیر خنده
با صورت خیس، مات و مبهوت خنده هاش شده بودم رفت وسایل سفره رو برداشت و سفره رو انداخت غذا کشید و مشغول خوردن شد یه طوری غذا می خورد که اگر یکی می دید فکر می کرد غذای بهشتیه یه کم چپ چپ زیرچشمی بهش نگاه کردم
می تونی بخوریش؟ خیلی شوره چطوری داری قورتش میدی؟
از هیجان پرسیدن من، دوباره خنده اش گرفت

خیلی عادی همین طور که می بینی تازه خیلی هم عالی شده دستت درد نکنه
مسخره ام می کنی؟
نه به خدا چشم هام رو ریز کردم و به چپ چپ نگاه کردن ادامه دادم جدی جدی داشت می خورد کم کم شجاعتم رو جمع کردم و یه کم برای خودم کشیدم گفتم شاید برنجم خیلی بی نمک شده، با هم بخوریم خوب میشه قاشق اول رو که توی دهنم گذاشتم غذا از دهنم پاشید بیرون
سریع خودم رو کنترل کردم
و دوباره همون ژست معرکه ام رو گرفتم نه تنها برنجش بی نمک نبود که اصلا درست دم نکشیده بود مغزش خام بود دوباره چشم هام رو ریز کردم و زل زدم بهش حتی سرش رو بالا نیاورد - مادر جان گفته بود بلد نیستی حتی املت درست کنی سرش رو آورد بالا با محبت بهم نگاه می کرد برای بار اول، کارت عالی بود اول از دستم مادرم ناراحت شدم که اینطوری لوم داده بود اما بعد خیلی خجالت کشیدم شاید بشه گفت برای اولین بار، اون دختر جسور و سرسخت، داشت معنای خجالت کشیدن رو درک می کرد

کل داستان در آدرس زیر است به نام "داستان دنباله دار بدون تو هرگز"

http://www.gisoom.com/dastanhayedonbaledar/

دیگ قسم خوردین منم اومدم یه نظری بپرونم
نه بابا
ســـــلام
ممنون از حضورتون در وبلاگ نفرین شده
امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد و همچنان با حضور دوبارتون در وبلاگ نفرین شده مارا خوشحال کنید
باتشکر
خواهش
سلام
تبادل لینک میکنین؟
academy-pc.blog.ir
^-^
با سلام
در پایگاه اینترنتی http://fekreno.blog.ir خدمتگزارتان خواهم بود
موفق باشید
اپم مهدیه جون بدو بیا
اوووووووووووکی
شهادت امام محمد باقر علیه السلام رو بهتون تسلیت میگم :-(
لینکی دوستم
اگه خواسی دنبالم کن
^_^
:)))))))))
جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ , ۱۰:۰۰ مــــای رو دختر تنــــها
سلام وبت فوق العــــــــــــــــــــــــــــــــاده اس...
اگه تونستی یه سر به منم هم بزن
اگه دوست داشتی منو لینک ودنبال کن بهم خبر بده تا بلینکمت ....
ممنون
چشم حتما
لایک
مرسی
 سلام وبت عالیه اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن راستی حتما به وبم بیاونظر هم بده
وب توام عالیه
حتما میام...
جمعه ۱۳ شهریور ۹۴ , ۰۹:۱۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
دوست عزیز شما لینک شدید لطفا من را هم لینک کنید ممنون
شوما که قبلا هم لینک بودین
سلام خوبی؟وقت بخیر

از وبلاگت خییییییییلی خوشم اومد لینک و دنبالت کردم اگه خواستی لینک و دنبالم کن و ب وبم سر بزن باعث افتخاره ممنونم
سلام , مرسی


توام هم لینکی و هم دنبال
منم باعث افتخارمه گلم
بابا؟؟؟
مامان؟؟؟
خیلی با حاله
ملسی
وبلاگت عالیه لینکت کردم لطفا منو با اسم والیبال77 لینک کن
مرسیییییییییی
حتما
بز بز قندی
میشه این سبیلو نزاری

بدم میااااد
نه نیمیشه
من دوسش دارم

بسم الله....

گفتم خدایا از همه دلگیرم.
گفت:حتی من؟!
گفتم خدایا چقدر دوری؟!
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم!
گفت:پس من؟!
گفتم خدایا کمک خواستم!
گفت:از غیر من؟!
گفتم خدایا دوستت دارم!
گفت:بیش از من؟!

خ.شحال می شم به وبلاگم سر بزنید

لاییییک

حتمااااااااااااااااا
همچنان دارم آپلود میکنم اهنگا رو
همش تا چند دیقه دیگ اپلود میشه
فکر نکنی ولش کردم رفتم
کدوم اهنگارو
مرسی که لینک کردی
بیا البوم مرتضی پاشایی اومد
گذاشتم تو وبلاگ واسه دانلود
بیا دانلود کن لطفا
نظر هم یادت نره
مرسی
من زیاد پاپ گوش نمیدم ولی میام
 من سازنده ی وبلاگ ورزش= سلامتی هستم شما به وبم آمده بودید ضمن تشکر از نظر شما درخواست تبادل لینک دارم لطفا در وبم به من جواب بدهید    باتشکر
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام-پست های خنده داری داری دوست عزیز
من شما رو لینک کردم-شما هم من رو با نام"پیدای پنهان" لینک کن ممنون
مر3000000000

بله چشم
لینکت کردم
هووووورررررررررااااااا
درضمن تو دنبال کنندگان گذاشتمت
منم دنبال کن
مرسی
خخخخ
منم همینطور
خواهش
سلام
خوبید؟؟
میشه تبادل کنیم؟!؟!؟!
قول میدم بچه خوبی باشم ^_^
خخخخخ
عاله
salam man be web be to nazaare koli midam be khoda ke t omram web be in khandedari nadidie bodam kheyli jalebe age vagt kardi be veb man sar bezan
وایییییییییی
جونم در اومد تا کلشو خوندم

باشه میام
وبت عالییییه اگه باتبادل لینک موافقی به من خبر بده/بیا به وبلاگم یه نظری بده
مر3000000000

حتما میسرم
سوپر استار کوچولوی خودم برای همیشه خداحافظ یه سری مشکل دارم دیگه نمیتونم بیام خیلی ماهی ودوست داشتنی عین خاهرم دوست دارم موفق باشی
اوا کجا میری؟؟؟؟؟
نتم چیزیه که دیگه نمیخوای بیای...

باید بیای...
موفق باشید
مرسی

 سلام بزبزی جون وبلاگت عالی بود.

راستی تایادم نرفته اگه با تبادل لینگ موافق بودی منم لینک کن و بیا ب وبم و خبربده تا لینکت کنم راستی نظر یادت نره.

 اووووه من برم تاسردرد نشدی!!!!!!

مرسی
دوشنبه ۱۲ مرداد ۹۴ , ۲۰:۴۳ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

لینک شدی:))))

میسی^_^
ووااااااااا؟؟؟!! دیونه ایی دیگه!!! خوب بهم میگفتی...من یادم نبود!خخخخ مجبوری دوباره لینکم کنی چون من لینکت کردم!! :)
خخخخخخخخ

پس لینکی اجی
با کمی هیجان چطوری
هیجان در ارتفاع
لینکون میکنم 
شما هم بکنید
شنبه ۱۰ مرداد ۹۴ , ۱۹:۲۱ لــ♥ــی لــ♥ــی

سلام با تبادل لینک موافقی؟


اگه هستی خبرم کن بلینکمت عزیزn_n

عاله مفافقم
لینکی عسیس
شب خوش ...
همچنین
سلام وب خوشگلی دارید واسه همین لینکتون کردم لطفا شما هم لینکم کنید مرسی
حتما رویا خانوم
سلااام
با اجازت اگه بخوای بگو بلینکمت تو هم دوست داشتی منو بلینک
حتتتتتتتتتتتتتما
بزبزی جونم دختر نازمنو برداشتی لولو گذاشتی جاش.این چیه؟(عکس اقائه رو میگم با اون خشمش)
اون عششششششششششششق منه
اون تتلو ئه...
M C
بله؟؟؟؟
سلام قبوله من شما رو لینک کردم
پس لینکین
Link shodi 
توام همینطور عسلی
سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴ , ۱۸:۳۱ تجارت الکترونیک پرپروک
سلام
سایت خوبی دارین : )
سلام
میسی
 ارائه قالب های حرفه ای واکنشگرا برای وبلاگ

 با ما حرفه ای باشید

 http://www.naqweb.ir/ ناک وب
يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ , ۲۲:۱۰ آقای سر به هوا ...
ممنون که لینکم کردی
من هم تو رو با عنوان " بز بز قندی " لینک کردم
سعی می کنم وقتی آپدیت کردی مرتب بهت سر بزنم و مطالبتو بخونم
مرسی
همچنین.
واااااااااااااااووو! بابا این همه نظر داری بازم نظر میخوای...فک کنم من دیگه باید برم بمیرم خخخخ سلام مهلا هستم وبتو دوس داشتم ...من ماه تولدم بزبز قندیه :) به وب منم بیا ناراحت نمیشم خخخ :) دیگه همین فعلا دوست عزیز :)
عاره هنوزم نظر موخوام.
همین الان اومدم.
ببخشید ولی بلاگت خیلی سنگینه پدر نت رو در میاره
مطمئنی...
شاید سرعتت کمه...
چون قسم دادی 

غلام دولت انم ک پاینده یکی ست...
مرسی که نظر دادین.
کتاب جا نمازی خونی منتشر  شده لطفا برای  دانلود تشریف بیارید
حتما.
باسلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ
خسته نباشید
دوست عزیز ما برای شلوغ کردن چت روم از شما دعوت میکنیم که به چت روم کاملا صمیمی و دوستانه ما و خودتون تشریف بیارید تا لحظاتی را درکنار هم دیگر با شادی و شور نشاط سپری کنیم
بسیار خوشحال میشیم اگر بیاید و در چت روم خودتان فعالیت کنید
چت روم هیاهو میزبان لحظات خوش شماست
لینک ورود : http://www.hayahoochat.ir
لینک مخصوص اندروید : http://www.hayahoochat.ir/m
ادرس به فارسی در گوگل : هیاهو چت
با نظارت 24 ساعته
محیطی شاد و سالم
ثبت شده در وزارت فرهنگی اسلامی ارشاد
در صورت ورود به هیاهو چت
عاجزانه تقاضا می شود
ادب را رعائیت کنید زیرا ادب نشانه شخصیت شماست
درخواست درجه نکنید زیرا بر اساس فعالیت خودتان سیستم درجه بندی میکند
این محیط کاملا سالم و فرهنگی است
باتشکر مدیریت سایت های هیاهو
علیرضا بهرامی و کامیار صحت
hayahoochat.ir
دیگه گذشت اون زمانی که با چت کردن حالم خوف میشد...گذشت.
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
علی مددت...
سلام چون جونتو قسم خوردی گفتم برات یه نظر بذارم .. 
می بینی چه عزیزی..؟ :)

موفق باشی عزیز...
ملسی عششششششششششششششششششششقم
خیلی ممنونم بابت نظرات :)
.
.
.
.
.
با تبادل لینک موافقی؟
اره اوففففف
چه جورم...
پنجشنبه ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۳:۱۳ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
ســـــــــــــــلام عسیسم
.
.
دمت جیـــــــــــــــز گلمممممممممم

.
.
.
.
وبلاگت ماهه
..
.
.
.
لینک شدی منم با عنوان وبلاگم لینک کن
.
.
.
..
فدات دنبالت میکنم .
:)
سلام عججججقم
.
.
دم توهم جیززززززز نفسم
.
.
.
.
وبلاگ توهم جیــــــــــــــگر بود
..
.
.
.
توهم هم لینک شدی هم دنبال^_^
:| خو چرا قسم میدی ؟ :|
بفرما نظر گذاشتم :|
میسی میسی میسی
ممنون از حضور شما
موفق باشید التماس دعا
خواهش میکنم...
همچنین...
سلام علیکم
شما لینک شدید.هرموقع لینک کردید اطلاع بدین
یاعلی
لینک شدید...
سلام دوباره لینکی :)
شوما هم همینطور...
سلام
تبادل لینک هم میکنید شما ؟؟
:)))
آره چولا که نه؟
يكشنبه ۷ تیر ۹۴ , ۱۰:۴۹ ♥♥میگ میگ ویژژژ ♥♥
سلام بز بزی جون وبمو لینک کنی ممنونت میشم منم تورو لینک میکنم
اینم ادرس من
سرزمین خلوچلاhttp://kholochelha.blog.ir
لینکی میگ میگ...
سلام بزبزیییییییییییییییییییییییییییییییییییی....
بدو بیا آپ کردم...بدو دخمل بدو
باشه باشه هولم نکن...
جمعه ۵ تیر ۹۴ , ۲۰:۴۱ بهاره تهرانی
موافقم که تبادل لینک کنیم
عزیزم
پس لینک شدی...
جمعه ۵ تیر ۹۴ , ۱۳:۵۲ بهاره تهرانی
وبت مثله خودت خوشگله
میسی بهاره جوووووووووون...
چرا جونتو قسم میدی؟
اینم نظر...وبتم خیلی قشنگه..
دوست داشتی ب منم سر بزن...اگه خواستی لینکم کن و بگو ک منم لینکت کنم
آخه بعضیا میان ومیرن انگار نه انگار
میسی
لینک شدی...
سه شنبه ۲ تیر ۹۴ , ۰۱:۱۷ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
لینک شدید
مرسی.
دوشنبه ۱ تیر ۹۴ , ۱۸:۴۰ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
من هم با تبادل و هم دنبال کردن موافقم 
هر کدوم رو انجام دادی خبر بده ممنون

لینکید^_^
دوشنبه ۱ تیر ۹۴ , ۱۳:۳۱ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir

سلام 

وبلاگ جالبی دارین 

بهتون تبریک میگم ♥ ♥

به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم

ممنون ;)

عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

حتماااااااااا...
یک سیب افتاد و 
جهان از قانون جاذبه باخبر شد
ولی هزاران جسد افتاد و بشر معنی انسانیت را درک نکرد ...


چارلی چاپلین
خیییلی قشنگ بود.
ن خودکشی گناه کبیرس.اینکارونکن
اصن جرئتشو ندارم.
http://dl.nex1music.com/1394/03/30/Amir%20Tataloo%20-%20Saheb.mp3
خییییییییییییییییلی گلی . قربون دستت.
واقعا ممنون.
خب اونو که خودمم میدونم! اون قالبو خودم طراحی کردم. اگر ایده شخصی و خاصی دارین استقبال میکنم
اوف آفرین
ایده ی بهتری به ذهنم نمیرسه واسه قالب وبلاگم :دی
شما چه پیشنهادی دارین؟
خب برو توی بخش قالب اونجا هس

سلام
وب زیبایی داری
به منم سر بزن





حتما.
آجی جونم اگه لینکت کنم لینکم میکنییی
اره عششششششششششقم.
لینکی نفسم.
سه شنبه ۲۶ خرداد ۹۴ , ۱۴:۲۸ تعلیم و تربیت اسلامی

به وبلاگ ما خوش آمدید[گل]

شماهم لینک شدید[گل]

مرسییییییییییییی...
سه شنبه ۲۶ خرداد ۹۴ , ۱۴:۰۱ تعلیم و تربیت اسلامی

 

با سلام . وبلاگ خیلی قشنگی دارید  [گل]

 

منتظر حضورتان در وبلاگ تعلیم وتربیت اسلامی هستیم [گل]

 

اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید [گل] 

موافقم.
سلام لینک شدید لطفا لینک کنید
باشه حتما . فقط با چه اسمی؟
سلام بزبزقندی !!

اول به وب من سر بزن ...

اگه دوس داشتی لینک کن...

بهم بگو تا لینک شی...

"سرگرمی تفریحی نکافان"

زودی میام.
مجموعه ای فراتر از راز (The Secret) __ نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده __ آدرس سایت :  WWW.RAZ.US.PN
شنبه ۲۳ خرداد ۹۴ , ۱۴:۵۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
چرا قسم میدی؟؟؟؟؟ 
ツツツツ
واسه اینکه یه سری میان و میرن انگار نه انگار من بدبخت اینجا چشم انتظار نشستم.
اره.لینکی تو هم بلینک.
باشه عشقم.
یه سرى چیزارو با پول نمیشه خرید !!! یعنى هرچیزى که یه دونه باشه رو نمیشه روش قیمت گذاشت !!! هرچیزیم که قیمت نداشته باشه رو نمیشه با پول خرید !!! خدایا شکرت که نذاشتى کسى رو من و چیزایى که دارم قیمت بذاره
به به.

فک کنم خودت گفتی اسمم محدثه است و 14 سالمه نه؟؟؟؟
محدثه نه مهدیه
ولی 14 هستم اره.
بزبز قندی مگه اسمت محدثه نیست؟؟؟؟!!!
نه مهدیه.
ابجی محدثه این مهرداد یا همون سعید مرده پس بهش میگن داداش نه ابجی
ابجی محدثه منم.
وای من که عذر خواهی کردم...
درضمن زود دختر خاله نشو
خیییییییییییلی خوب من فک کردم ابجی هستی...
راستی من اجی نیستماااا
یه نیگا به اسمو عکسم بنداز
وایییییییییی ببغجید.
شما هم لینک شدید
میسی .
لینک کردی خبرم کن تا لینکت کنم😉😉😉😉
باشششششش
خوشگله وبلاگ خوبی داری موفق باشی

میسی وبم مثه تو..

روزای خوب منتظرن روزای خوب منتظرن

مهم نیستش معدلم مهم نیستش معدلم

میخوام باشی شب میخوام داغشه شب..آه..میخوام داغشه شب

میشنوم ریسه باز تو خندم میمونم این تیم آس تو قلبم

میخوابی تو بی لباس بغل من

ندادم بچست تیره واسه بعدا

چفت جات پلوم

خوشحالی از چشات معلومه

حس میکنم عوض شدی

ولی خوب نه نگات همونه

نگو باید بریم

شاید اینطوری راحت بشیم

باید بهم عادت بدیم

یکم از طاقت بگیم

باد میاد حس جالبم

بهت میخوام از اون حسه جا بدم

که بگم همه چی خوبه

ولی وقته نیستی باید فسه جا برم

کروس

خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه
خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه

ورس ۳

روزای خوب منتظرن روزای خوب منتظرن  مهم نیست معدلم

میخوام باشی شب میخوام داغشه شب

میخوام داغشه شب

چون دید خسته از کارم

میخوایم بچسبیم به سنگای داغ

حسابی بیفتیم لب آب

یکم بچسبیم به سنگای داغ

حریف ما فردا نمیشه

انقدر روز داره خوش میگذره

حرفیف ما فردا نمیشه

انقدر امروز داره خوش میگذره

کروس

خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه
خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه

اتفاقا همین امروز این آهنگو دانلودش کردم.

تکست آهنگ خرداد بهزاد لیتو

خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه
خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه
خستم از کار زیاد خوشحالم ولی تیر داره میاد
فس شدیم تازگیا جمع کنیم بریم با بار زیاد

دوستات تو چتیپامونن کوکتلو یخ رفیقامونن
هر شب با یکی داغونم بامونن اکیپامونن
همه پخش و پلان
دیدم باز تهشو الان رفتیم رو تخت
گفتی امشب بد شو برام باز امسال چه حالیه
ثانیه به ثانیه یه حالیه داستانیه
انقد تند نرو وایسا دیگه
خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه
خرداد اومد بازم چشامون به تابستونه
میخوایم چشامون زیر آفتاب خواب بمونه

بابا فهمیدیم بسه دیه.
سلام....قشنگه وبتون...
میسی .
قشنگه مثه شما.

سلام. شما لینک میشوید! :-)

شوما هم همینطورررررررررر
ما را با نام
♥دونـــــه دونـــــه♥
لینک کنید.
شوما هم با فتخار لینک شدی.
سلام
ممنون از حضور سبزتان
با افتخار لینک شدید
بیشتر بهمون سر بزنید.

حتماااااااااااااااااا
اگه اینجایی پس بپر بغلم تا یه بوس ابدار از اون لپات بکنم
اول شوما
اب نبات من کجایییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
همینجام, بستنی کاکائویی من.
اره میفهمم بابا نفهم که نیستم
تو هم نفسییییییییییییییییییییییییییی نفسس
خخخخخخخخخ
هردوتامون مثه همیم,نفسسسسسسسس
چون جونتو قسم دادی کامنت گذاشتم هااااااااا الان نظرررررررررررررررررررررر

چون عشقیییییییییییییییییییییییییییی
میفهمی؟عشقققققققققققققققق
سلام سایت خوبی داری
من لینکت کردم.شماهم اگه دوس داشتین لینکم کنید ممنون
موفق باشی
بعله که دوس دارم.
خواهش میکنم
بالأخره باید بهم کمک کنیم وبلاگامون بهتر بشه...
.
.
خوب دو تومن میشه
سریع
خخخخخ
دو تومن چه قدر کم...
وبت عالیه عزیزم
اگه دوست داری بهم سر بزن منتظرتم
حتمااااااا^_^
سلام بزبز قندی
من شما رو لینک کردم
شما هم منو با اسم جوکستان لینک کن
ممنون
باشش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan