...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بعضیــ وقتا

این عکس به خاطر اینکه چند نفر گفتن که بده و حجاب نداره

حذف شد (ولی نوشته روشو براتون روی یه عکس دیگه نوشتم )

999

لایک داری عشقم
نفسمی
خدائیش خوب گفتی
این که زود شناختی خوب بود
مرسیییییییییییی
خب در کنار جاهای دیگش قیافشم میدیدیم!!! خخخخخخخخخخخ
خخخـ
حس موکونم کرمهات دارن میلولن.
خب با اون خوبه بازم!! بازم کاش میدیدیم!!
کاش...
عاخه دختره قیافه ش خوشگل بود.
واااااااااااا!
چه بده بوده پس
کاش ما هم میدیدیم!!! خخخخخخخخخ
نه زیریشو داشت...
عکس بی حجاب!!! خخخخخخخخ
جمله ی خیییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییی قشنگی بود
شلوار نداش خخخخخ
مرسی
لااااااااااااااااااااااااااااااایک
بدو بیا بزبزیییییییییییییی آپـــــــــــــــــــــم
اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم...
من توی گیلان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیـــــــــــــــــــو وای ببغجید گلستان...اخه هر دوتاشون گ دارن.
لایییییییییییییییک.
مرسییییییییییییی
خخخخخخخخخخخ هوو
وااااااااااااا...
چولا میخندی؟
Like

این باحال تره
میسی

خودمم همین نظرو دارم.
مرررررررررررررررررسی عشقممممممممممم لطف داری
خواااااااااااااااااااااااااهش هووی خوشملم.
به کسی عکسهای تو ربطی نداره

چرا عوض کردی خیلیم قشنگ بود
آخه چند تا از بازدید کنندگان محترم گفتن که بده.
لایک
میسی نفسم.
سلااااااااااااااااام مهدیه دلم برات تنگیده ناجووووووووووووور
کاش زدتر ببینیم همو
واییییییییییی تویی
عششششششششششششقم قررررررررربونت برم منم همینطور نفسم...
باشه از من گفتن بود
ایشششششششششش...
برو
خیلی دلت هم بخواد من تا سال دیگه شاید مدل شدم اون وقت منو رو هوا میزننا
عاقا منکه گفتم قصد ادامه تحصیل دارم...
تازه یه داداش غیرتی هم دارما...
دیوونه واسه چی رد می کنی ببین اگه با من ازدواج کنی دیگه تنها نمی مونی ...خواستگار به این خوشگلی کم گیر میادا
نوچ من هزار تا خواستگار دکتر و مهندس دارم
اونام همه از دم خوشملن اونوقت بیام با تو؟؟؟؟؟
بیا خودم بغلت کنم [نیشخند]
تو توی گیلان من اینجا...
حس نوموکونی فاصله هامون زیاده...
لاااااایک داره عکسات دوس جونم
خخخخخ
ملسی دوست خیییییییییییییییلی خوف و عجقم.

لایک

میسی...
راستی آجی نبینم ناراحت باشیا باشه بخند بخند آوررررررررررین
خخخخخخخخخخخخخ
بیا اینم خنده.
سلام آجی خوفی بدو بیا عکسای سلناگذاشتم بوشه^.^
اومدم همین الان...
دوشنبه ۱۵ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۵ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
o‏/ 
/[] iاجــــــــــازه؟؟؟
  IL

میشـــــہ ایـــــن شبـــــا . . .
تـــــو احیاءها
تـــــو قران به سر
اونجـــــاکہ دلـت میشکنـہ،
اونجـــــاکہ بغـض گلوتـــــو میگیـره واشـــــک تو چشمـــــات حلقه میـزنہ، 
وَ خـــــداروبہ عزیـــــزاش قســـــم میـــــدے,

واسہ منـــــم دعاکنـــــی ؟!
آره عشششششقم البته اگه خدا دعامو قبول کنه.

کاش عکس بهتری  می گذاشتی...
عفت نگاه کم می شود بانو....
ببخشید...
دوشنبه ۱۵ تیر ۹۴ , ۱۵:۵۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
اون دو تیکه لباسم درمیاورد دیگه
چه وعضشه
بابا ببخشید.
اخ خعلللی قشنگ هست 

Like

ملسی عجقم.
هعـــــــــــــــــی بیا خودم بغلت میکنم!
این دختره چرا اینجوریه!!
هه
خشگله که.
رفتی تو فاز غم.
آره یه چن روزیه حوصله خودمم ندارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan