...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

واقعیت

6واقعت در این دنیا


1_شمانمیتوانید صابون روی چشمتان بریزید.


2_شمانمیتوانید موهایتان را بشمارید.


3_شمانمیتوانید از بینی خود نفس بکشید زمانی که زبانتان بیرون است.


4_شما مورد سوم را انجام دادید.


5_زمانی که انجام دادید فهمیدید که میتوانید, اماشبیه به یک حیوان باوفا شده اید.


6_الآن لبخند می زنید چون سر کار رفتید.

حتما خودتونم این کارا ها رو انجام دادین خخخخ
گفتم که این یه واقعیته
خخخخخخخخخ مسخره ببین چیکارمون میکنه
واقعت دیگه باید باهاش کنار بیای.
نه اصلا اینایی که گفتی رو انجام ندادم...
خب باید انجام میدادی ,اینا از قوانین نیوتون هم دقیق ترن
وای خدا چه قدر با نمکی موش نخورتت
موش نمیتونه منو بخوره .من تو موش جانمیشم.
چطوری قمبر؟
خوفم بدجور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan