...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سرکاری

ﮐﺒﻮﺗﺮ ﺑﺎ ﮐﺒﻮﺗﺮ ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ﺑﺮ ﺑﺎﻣﺶ ﺑﯿﺶ ﺑﺮﻓﺶ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﻣﺪﯼ ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻧﺖ ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻻ ﭼﺮﺍ ﻋﺎﻗﻞ ﮐﻨﺪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ
ﺁﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﻨﻌﺎﻥ ﻏﻢ ﻣﺨﻮﺭ ﺧﺮﺑﺰﻩ ﺑﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﻮﺯﻭ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻫﻮﺍ
ﻣﯿﺮﻩ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﺗﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﻩ !!!!

 

 

ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﯽ ﮐﻪ ﻣﺜﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻋﺼﺎﺑﺶ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ
ﺍﯾﻦ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﯼ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻪ !

 

 

ﺑﺴﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻟﺐ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ …
ﭘﻮﺯﺧﻨﺪ ﺑﺰﻧﻦ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ کنن ﻮ ﺑﮕﻦ : ﻫﻬﻬﻬﻬﯽ !!! ﮐﯽ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ؟؟
.
.
.
.
.
ﺍﻭﻥ مزدا ﺧﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﻴﺸﻴﻢ …

ﭼﯿﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟؟
ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ؟

 

 

مایکل شوماخر چندین سال متوالی در مسابقات رالی در دنیا اول شد. وقتی رمز موفقیتش را پرسیدند، در جواب گفت:
۱۲۳۴
و وقتی رمزدوم کارت و cvv2 را ازایشان پرسیدند گفت:
۱۲۳۴
وایشان خاطر نشان کردند که درحساب بانکی خود یک ریال هم ندارند
زیرا پول دولت المان ریال نمی باشد
وشما با این پیام پرمحتوا به طور غیر مستقیم فهمیدید که اقای مایک شوماخر بهترین راننده ی رالی و المانی الاصل میباشد

 

 

خدای مهربانی ها را شکر می کنم
که فور جک را آفرید
تا انسانهایی مانند من
به بیکار بودن خود ببالند…

 

 

خبر فوری از چین
.
.
.
.
.
.
.
卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排埔泄覯狿母 墄嫺媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卂妝十夾太乗䅈乗¥
.
خدا به دادمون برسه إن شاء الله شایعه باشه

 

 

هیچ میدونستی اکثر تصادفات …
.
.
.
هنگام رانندگی رخ میده ؟؟؟
.
نه خدایی میدونستی ؟؟؟
حالا بدون !!!
باز بگو به فکرت نیستم !!!

 

 

یه سوال برام پیش اومده. به نظر شما قبل از اینکه خداوند موجودی به نام خر رو خلق کنه به تو چی می گفتن؟!!!

 

 

پستهام به طرز مشکوکی داره تندتند تایید میشه فکر کنم دارم میمیرم

 

 

تا حالا دقت کردیـــن؟؟؟
.
.
.
.
.
.

چیـــــــــــــــــه؟؟؟ کجا داری میـــــــــای؟؟؟ منتظر جوابم.. جملم سوالی
بـــــــود… میگم تاحالا به چیزی دقت کردین؟؟؟

 

 

دوست عزیزی که پرسیدی: کیا موقع حموم گوشیشونو تو پرت ترین جای خونه قایم میکنن؟
عزیزم من این کارو نمیکنم ریسکش بالاس تحت هر شرایطی گوشیمو با خودم میبرم حموم……..

 

 

به چشم های آنها خیره می شوم.. به رفتارشان.. به لب ها و بینی هایشان می نگرم و یاد تو می افتم..
من الان تو باغ وحش هستم!!!

 

 

سلام خوبی؟
مامانت خونس؟
مامانم با مامانت کار داره.
.
.
.
.
.
.
.
ستاد شادسازی دختران دم بخت :-))))

 

 

شخصی گفت:دیروز اگه فردا بود الان یکشنبه بود!
چه روزی اینو گفته؟
جوابشو نمیگم روانی هم خودتی ! فشار بیار به مغزت ههههه.اینجور نیگا میکنی بگم سه شنبس نع نمیگم :)))

منبع :پرشین جوک

همش تکراری بود شرط میبندم از برنامه یه جک بگو کش رفتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ههااه
یه جوک بگو چیه دیه؟؟؟
جالب بود اطزت توقع نداشتم
اطزم چیو توقع نداشتی؟
عاشقتم مررررررررررررررررسی
خواهششششششششششش همچنین
عزیزم من نتونستم بیام مدرسه خداحافظی سال خوبی داشته باشی عشششقم دوست دارم
سر سفره برا منم دعا کن عاشقتم سال نوت هم مبارک
باشششششه واست توی مشششششهد دعا میکنم . چون سال تحویل اونجام.درضمن نیازی هم به خداحافظی نی چون دباره همو میبینیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan