...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پسر ایرونی

با ریتم بخونیــــــــــــدteehee crazy rabbit . . . . . .

 

پســـــر ایرونــــی …yipee crazy rabbit غـول بیـــابونــی ...yeah crazy rabbit خودت میــدونی …smooth crazy rabbit عینــِ میـمونـی ….music crazy rabbit شلوارت لیـــه …ballerina crazy rabbit کفشــآت خـآکیــــــــه …patpat dance crazy rabbit جیبـآت خالـــیه …moving crazy rabbit حآلآ وایییییییییییییییی وایییییییییییییی ،happy dancing crazy rabbit وای وای وای واییییییییی ،dancing crazy rabbit حآلآ واییییییییییییییی وایییییییییییییییی ، وای وای وای وای... dance with me crazy rabbit  

داداشیا ...ناراحت نشینا .... یه شوخی کوچولو بوت
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
هر هر هر!!
0_0
ما ک دختر تهرونی نیستیم  اما اونایی هم ک هستن ناراحت نشن پسره از اینهمه جذابی و با شخصیتی و ................................ حسودیش میشه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
همه تهرونی ها که خوشگل نیستن بابا
خخخخخخخخخخخخ
دختر تهرونی گاو بیابونی  شتر صحرایی  ترشیده رنگی  ....
بقیه شو خواستین بعد از فحش هایی که بهم زدین رو بهتون میگم.
خخخخ
حالا خوبه پایینش نوشتم این یه شوخیه
جالب و راست و صادقانه بود
خودم میدونستم پرفسور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan