...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

روز مادر مبارک ...

فاطمه

به زمین تا که رسدی همه جا زیبا شد
هرچه گل بود شکفت و دل باران واشد 
هر فرشته به تو یک نام بهشتی می داد
آسمان دید که مجموعه ی آن" زهرا " شد
گفت آهسته که خورشید بتابد همه جا
اینچنین نام تو اعلام به یک دنیا شد
رسمشان بود عرب ها که به گل پشت کنند
رحمت آمدنت مژده ی" اعطینا " شد
یک شب آویخته شد چادرت از عرش خدا
عطر رویایی آن قسمت مریم ها شد
عشق هنگام نمازت به تماشا آمد
" وندرین دایره سرگشته ی پابرجا " شد
* * *
روز میلاد شما بود و دلم خواست ، غزل
عرض تبریک قشنگی بشود ؛ آیا شد؟

*سروده ی لیلا تقوی*

شعر بسیار زیبایی بود.
اکثر مطالب وبلاگتون رو خوندم.به خیلی هاشون هم مثبت دادم
موفق باشید
التماس دعا
واقعا ممنون...
همچنین...
محتاجیم به دعا...
روز مادر مبارک
شعر جالبی بود
lممنون, واسه تو نوشته بودم مادر بزگ عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan