...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من ...

من خععععلی بانمکم, نمیدونم چرا...

دست خودم نیست آرام

.

.

.

.

.

ی نیگا کن ببین دست تو نیس خجالتی

هر چقدر میگردم پیداش نمیکنم گریه

آخرین بار دادم دست خودت
مطمئنییییییییی؟؟؟
من فکر کنم دست تتله
خخخخخخخخخخخخخخ
آره آره ایول.
بیا فردا بریم پیشش ازش بگیریم.
خدا خیرت بده خیییییییییییلی وقت بوت منتظر جواب بودم...
فک کنم دست عممه
قربون دستت ازش می پرسییییییییییی؟
عالمی را گفتند ذکری عنایت فرما!
گفت: به ذکر شریف سکوت مشغول باش!
ینی الان اینجا کی باید سکوت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا سِرش دست خداست یا دست نمکدون سَر سفرتون :) :)
بذار یه نیگا کنم,یه لحظه صبر کن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan