...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ عشقم کیه...سعید پانتر & سعید تاتایی

خییییییلی آهنگ قشنگیه

گفتم بزارمش روی وبم شوما دوستان هم فیض ببرین

ترانه و ملودی : مسعود صادقلو     تنظیم : هومن آزما

عشقم کیه

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود با کیفیت 320  mp3

دانلود با کیفیت 128  mp3

تو به رویاهات برسی کنفیکون میشه این دنیا

دستت درد نکنه دیگه اینجوریاس.
دارم برات.
حالا ببین.
اهنگش که قدیمی!!!
میدونم ولی خیلی قشنگه.

سلام دوست عزیز

از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

مرسییییییی
حتما سر میزنم.
زندگی کنید برای رویاهایی که منتظر حقیقی شدن به دست شما هستند.
کافی است لحظات گذشته را رها کرده و برای ثانیه های آینده زندگی کنید. چون رویاهایتان آنجاست و شما فقط و فقط یکبار فرصت زندگی کردن دارید.

خداکنه به رویاهام برسم.
وووووووویی اگه بشه چی میشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan