...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

نظرتون؟

7865

وااااااااااااااااااای این کجاییه پاشم برم دنبالش 
منم نیدونم ولی اگه رفتی خبر کن منم بیام
د خو لامصب این از من دختر ک ناز تره
والا همینو بگو

راستشو بخوای حسودیم میشه بهش
نمیدونم باید امتحانش کنم ببینم حامله میشه یا نه !!! خخخخخخ
0_0

پس امتحان کردی جوابشو بهم بوگو

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** ******** ****** ** ***** ******* ** *** ***** ***** ** *** **** ** ********* ** **** *** *** ******** ***** ** ** ** *** ** ****** **** *** *** ** ***** ****** * ** *** **** ******* ****** *** **** ***** ***** ****** ** ***** **** ** *** ********** **** * ** *** * *** ******
واقعا که...
امامای ما هیچ وقت همچین کاری نکردن
هییییییییییچ وقت
اون قدیما یه بز گر یه گله رو گر می‌کرد، اما امروز… اما امروز گله فرهیخته شده به بز گر اجازه نفس کشیدن نمیده… بیچاره بزهای گر… بیچاره امیر!
0_0
بعید نی
منم نظرم همینه...
خاستگاریشم میان؟!خخخ
آره بابا دم در خونشون غوغاییه
بیا و ببین..
لعنت به اون کله پوکش.
از دلت میاد به همچین دخمل نازی لعنت بفرستی؟؟
پاستیلم میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟???????
به قران نومودونم.
...
واقعا...؟

آره بوخودا...
خخخخخخ این چیه اخه
خودمم نمیدونم پسمله یا دخمل.
صد البته  باید ببینیم پسر دوس داره یا دختر کمکش کنیم تا اسم برا بچش انتخاب کنه طفلی.....

دختر به این خوبی مطمینا پسر خوب گیرش میاد
ارزومه خوشبخت بشه دختر گلم.
احتمالاحامله میشه.خخخخخخخخخخخ
بهتره بگی مطمئنا...
نمیدونم شایدبهتره
نظرو بگو عشقم.
اره باباااااا.....علم پیشرفت.کرده.....خخخخ
علم پیشرفت کرده ات تو حلقم.
امنحان که کردم خبرشا بهت میدم...
خخخخخخخخخخ...
میگما این همون پسر همسایتون نبود که من میخواستم برم بگیرمش؟؟؟؟؟؟؟؟
نوچ اون یه نموره ناز تره
آوووووووخی

این پریودم میشه ؟؟
فک کنم...
جمعه ۲۹ خرداد ۹۴ , ۲۱:۵۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
میگما ادرس بده برم خواستگاریش!!!
خخخخ
نوچ خودم میخوام برم. مال خودمه.
بستگی به طرفش داره
طرفش باید چی باشه اونوقت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan