...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سلامتی خودم...

عکس..

ممنون عزیزم بابت زحمتت
محیا=زندگی بخش
یه دخترمحجبه وباادب ودرسخونم
دعاکن کنکور نتایج خوبی برام داشته باشه
ایشالله اجی.
فدایی داری یه دنیا
راستی اسمم محیاست اینجاالکی نوشتم مبینا:D

خیلی باحالی...محیا که قشنگه.
کل قالب رو تویه WORDبذار ولینک دانلودش روبرام اینجابفرست بایدیه تغیراتی قبل ازساخت وب توش ایجادکنم ممنون
اوکی الان.
سلام خانومی یه زحمت برات دارم میتونی قالب نسیم رنگی ازبلاگ روبرام توپیام بذاری؟اخه بایدروش تغیرات بذارم ممنون گل من:)
 منظورتCSS هستش دیگه مگه نه؟
خب اون که خییییلی طولانیه .
یه ایمیل بده بفرستم واست.

شادی
پروانه ایست
که هر چه تقلا کنی
نمی توانی آن را شکار کنی ... .
باید آرام باشی
تا روی شانه هایت بنشیند
شانه هایت ... .پر از پروانه باد
خیییییییییلی قشنگ بود...
شانه های توهم پر از پروانه باد.
در روز گاهی خشک می شوم ،
می ایستم ،
تو را تصور می کنم ، نگاهت می کنم.
دستت را در خیالم می گیرم ،
لبهایت را می بوسم و دوباره تند راهم را ادامه میدهم،
مطمعنم مردم در ذهنشان یا به کناریشان می گویند:
آخی دیوانه شده!
عاشق ها می فهمند ،
در تندترین راه رفتن ها باید ایستاد ،
به معشوق فکر کرد و دوباره رفت..
خخخخخخ
معشوقت منم؟
سلام اینم قالب برای شما
http://2theme.blog.ir/

ایشالاوبلاگموساختم میام بیشتر:)

ملسییییییییی....
ایشالله
حتماعزیزم
مرسی...
اهان اون کدای زیباسازدیگه مال بچه هاست:d

ممنون که جواب دادی:)
خواهش...

اگه وبلاگتو توی بیان درست کردی بهم خبر بده...
واسه من مهمی که
خخخخخخخخ
توهم واسم مهمی عجقم...
منظورازکدیعنی چی؟
برای قالبش هم بایدهزینه پرداخت کرد؟
نه قالب پول نمیخواد...
مثلا اگه بخوای از این حبابها که تا موس بهش میخوره میترکن توشونم پر از قلبه بزاری روی وبت باید کدشو بزاری...که اگه بخوای این کارو بکنی باید امکانشو از بلاگ بخری...مثلا بعضی از چیزایی که توی بلاگفا رایگانه اینجا پولیه ولی بلاگ هزااااااااااااااااااااااار میارزه به بلاگفا...
میشه ببینیتوپنل مدیریتت حذف وبلاگ روداره یانه؟بهم خبربده.
اره داره...
ولی یه چیزی اگه بخوای کد بزاری باید این امکان رو بخری...
تنوع قالباشم یکمی کمه...ولی خوبن بد نیستن
سلام وبلاگ من بدلیل انتقال سرورهای بلاگفاحذف شدقصددارم یه وبلاگ امااینبارتوblog.irبسازم ازشمامشورت میخوام بگیرم که بلاگ خوبه؟حذف وبلاگ روهم توپنل دیریتش داره؟مختصری توضیح بدیدتشکر.....
بلاگ عااااااااااااااالیه...
بهتررررررررررررینه...
فک کنم داشته باشه....
شنبه ۱۳ تیر ۹۴ , ۱۲:۴۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اووم ای ول...
لایڪ
ملللللسی
به سلامتی :)
^_^
اهاااان. خب چیزی نیست که. فقط یکم خلاق تر پلییییز.
باشه البته باید برم بشینم دونه دونه فونت ها م بگردم خوشمله رو پیدا کنم...
فک کنم اینجوری بهتره...
اَی یابا. حالا بگو من نمیخندم به کسی.
نخند افرین....
چرا نمیگی :-! با این نرم افزار جدیداس. یا فتوشاپ؟
نمیخوام بخورمت که :|
نمیخوری ولی میخندی...
هاااا بزی جوووون منم همین حسو دارم...
خخخ تفاهم داریم باهم...
آخی ناسی ... واسه ما هستی .. :)
خخخخخخ...(خجالت)
اینم از خاص بودنته:)
ملللللللللللللسی
ببین وقتی داری عکس نوشت درست میکنی یکم جو بده به کار! مثلا میتونستی فونت اون " هیچکس " و " خودم " یکم بزرگ تر کنی یا ...
کلا جالب تر کار کن :))
راستی با چی درستش میکنی؟
خخخخخخخ
نمیگم...
ولی مرسی از راهنمایی ت...
الان میرم یکی درست میکنم... میزارمش ببین خوفه یانه....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan