...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

الو چرا قطع کردی؟

یه شوخی کوچولو با خواننده مووووووورد علاقه ام...

امیرتتلو:الوچراقطع کردی؟
من:شارژم تموم شد
امیر:چرادوباره قهر کردی؟؟
من:میگم شارژم تموم شد قهر چیه؟
امیرتتلو:یه چیزمیپرسم بعددیگه کاریت ندارم
... من:بپرس
امیرتتلو:میشه برگردی؟
من:خوب میشی ایشالاآرام

خخخخخخخخخخخخ دیوونه
نومودونم چولا همه بهم همینو میگن...
تو مودونی؟؟؟
خخخخخ
Like like
خخخخخ
مرسی مرسی
اخه مگه عمو تتل هم سنت که شوخی میکنی؟؟؟؟؟!!!! ولی در کل لایک
نوچ ولی جیگرم که هس.
اسم آلبوم رو میذارم "ممنوع" چون واقعا یاد گرفتم که همه چى "ممنوع" باشه !! بیشتر آهنگا هم "دیس لاو" هستش و واقعا عقیدم اینه که هر عشقى به غیر از خداوند ممنوع هستش چون حتى اون که میمرده واست اگه همین الان بره ممکنه و بازم به همتون قُل میدم که من یکى عاشق هیچ دخترى نخواهم شد مگر اینکه واقعا بشه ذرّه اى از خدا رو درش دید !!! یا همون به زبان خودمون یعنى گُرگ و پلنگ "ممنوع" فقط شیر ❤️🙏 دمه این آقا مسعود هم که اسم و انتخاب کرد گرم
من الان از کجا ذره ای از خدا گیر بیارم بریزم تو خودم؟
تورو قران دوستان راهنماییم کنید...واقعا محتاجم...
هههههه
هههههه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan