...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سیب زمینی

میدونی ژاپنی ها به سیب زمینی چی میگن ؟؟؟

.

.

.

میگن سیب زمینی...

دقیقا نمیدونما ولی ترجمه اش همین میشه...

مطمئنم آرام

خخخخخخخخ
خخخخخخخ
تازه چینی هام همینو میگن خخخ
دروووووووووووووووووغ...
يكشنبه ۷ تیر ۹۴ , ۲۰:۱۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
:o
>_<
اره ترجمش همین میشه منم میدونم
افـــــــــــرین, باریک الله, از زمستون رژیمی و شدی باریک الان...
میگم انقدر باهوشی ی وقت ندزدنت!!!!
اتفاقا میخوام چندتا بادیگارد واس خودم بگیرم....
فوتبال امشب دو تا تماشاچیه ویژه داره 👽👻 آقا نادرو آقا سیا 😇 به افتخارشون👏🏻👏🏻👏🏻ما بریم سر تمرینمون 😒٦ @naderkoohestani @siyawalton
فوتبـــــــــــــــال!!!!!!!!
شنبه ۶ تیر ۹۴ , ۱۵:۰۲ بهاره تهرانی
Heeeee heeee
kh kh kh


به سلامتی پدری که "نمی توانم" را در چشمانش زیاد دیدیم

 ولی

 از زبانش هرگز نشنیدیم ..........





آخییییییییییییییی...
شنبه ۶ تیر ۹۴ , ۱۴:۰۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خدا شفات بده...
خخخ
نمیــــــــــــــــــــــــده...
خودمو کشتم ولی نداد...
افریییین دخملِ خوففف! کلاس چندمی خااااااله؟ بوس بوس :|
دالم میرم هشتم...
منم بوس بوس...
دس جیغ هورااااااااااااااااااااااااااااا
هوراااااااااااااا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan