...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

اگه جنبه داری

+18

اگه جنبه نداری نخون ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ایول, نههههههههههه, خوشم اومد همتون باجنبه اید ...

اگه قول بدید همینطوری باجنبه بمونید,

دفعه بعد یه پست خاک بر سری میزارمآرام

خخخخخخخخخخخخ
چقد با جنبههههههههههههه :)
باریک الله به تو که اینقدر باجنبه ای.
خب ببین بزار ..
خب باجنبه بمون تا منم بزارم.
خاک برسرهممون!!!!خخخخخ البته ببخشیدا
نه بابا خواهش موکونم...

اخ اخ اخ....بزبز وخاک برسری؟؟؟؟
خخخخ
میخوای؟
خخخخ خیلی خاک بر سری بود .... بیا وبم بزبز پشیمون نمی شی !
حتمــــــــــــــــــــا
چقد تو باحالی ههههههههه
میسییییییییییییی...
سلام
چرا بهم سر نمیزنی بزی
میام به قران...
بزبزی آپـــــــــــم
اومدم عجقم....
صب بخیر 🙏 روز دوازدهمه 😳 امروز ، فردا و پس فردا که بگذره چهارده روز تمومه اما تازه یه امروز و فردا و پس فرداى سنگین تره دیگه شروع میشه واسه فیلم برداریه انرژیه هسته اى !! این یکى سخت ترین دوره هاى زندگیم بود امیدوارم لااقل تهش به یه جاى درست وصل شه 🙏❤️ من که هنوز بیدارمو منتظر اون روز 👀 رووووووز خووووبى داشته باشین 😘
ووهی
عشقه منه عشوه گره...
چ طوری بزبزی؟
حال و احوالاتت خوبه؟ خوش میگذره؟
بد نیستم
تا شوما رو دالم غم ندالم...
 

دلیل سرگیجه هام چرخش کره ی زمین نیست

چرخش 180 درجه ی آدم هاست

من خودم به شخصه 360 درجه می چرخم.
ممنون از این ک همه ی مارو اوسکول کردی بزبزی
خواهش موکونم
قابل نداش.
بعـــــله منم میگم عکسه قشنگه

بقیه میگن نه 

ایش ش ش ش ش
بی سلیقه ن دیگه...
خیییییییییلی ناز بود.
اصن حس و حال آدمو عوض می کرد.
http://s6.picofile.com/file/8196427500/0_036728001315928861_jazzaab_ir.jpg


این اون عکسی بود که تو وبم گذاشته بودم

گفتی ندیدیش

حالااا ببن
مرسی...
خخخخخخ چه قشنگه...
کنسرت دوبی‌ @sijalofficial @alirezajazz @khalse
اه نمیاره....
نه نکنی‌ باور، یادش بخیر
هااااااا؟؟؟؟
شماره شیش بیداره 👀 همه بهم میگن راهتو اشتباه دارى میرى !! همه میگن اگه یه رستوران میزدى وضعت بهتر بود !! همه میگن ول کن این همه پست رو اینستا و ول کن فوتبالو همه دارن بهت میخندن ، به تو چه 👀 اما شماره شیش همرو بیداربود و همرو شنید !! میدونم درسته خیلى از توقع هاى دوستام رو نتونستم براورده کنم و اونقدى که باید کنارم عشق و حال نکردن و همش کار بود و کار اما خدا هم بیدار بود و دید 👀 میدونم یه روزى از خجالت همشون در میام !! از خجالت همتون 😔 از خجالت هممون چون از خجالت خودمم باید درام ! از خجالت پاهام که انقد دوئیدن !! از خجالت دستام که انقدر نوشتن !! از خجالت آغوشم و این شباش !! از خجالت مغزم که انقدر فکر کرد به همه چى حتى چیزایى که بهش ربط نداشت اما خوب مسئول بود ، بقیه چه میفهمیدن !! یه نجات دهنده از کسى نمیپرسه میخواى نجات پیدا کنى یانه ، فقط نجات میده چون طرف حسابش خداس نه بنده ى ضعیفش !! خلاصه که تو کوچه ى ما هم عروسى میشه 😔 مطمئنم 😔 من که کم نمیارم فقط کاش بقیه هم تحمل کنن و باشن تا اون روز که واقعا از خجالتشون درام😒 .
ینی چی تو کوچه ماهم عروسی میشه...
یا علی بدبخ شدم...
سلام علیکم
التماس دعا موقع افطار.یادتون نره ها
حتما
شوما هم منو دعا کن...
خخخ
خخخ
@_@ وایی

^_^خخخ
خیییییییلی زشت بود
واقع که...
من مجلسو ترک میکنم
.
.قالب جدید مبارک
نه تورو خدا ترک نکن...
.
مرسی
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری.یه سر به وبلاگ من بزن و کلی بخند.شاد باشید.
مرسی...
حتما میام...
خخخخ.
خوب بود.
خخخخ
میسی...
:)))))
از بیان راضی ای؟
بیشتر از اونی که فکرشو بکنی...
خخخخخ
قالب جدید مبارک
خخخخخ
میسی مهسا جوووووون...
چقدر باجنبه ایم:)))))))|||||||
آفرین برتو...
مث خودمی
يكشنبه ۷ تیر ۹۴ , ۱۱:۴۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خاک برسری هم بلدی!!!!!خخخ
اتفاقا تخصصمه...
میترسم وبم فیلتر بشه وگرنه وبمو وقف خاک بر سری میکردم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan