...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ژاپنی

یه ژاپنی به زنش میگه:

” TiKi Taki ”

زنش میگه:

” Kua Nini ”

ژاپنی ناراحت میشه میگه:

” taka anji radiyumba yaku ”

زنش گریه میکنه میگه:

” mimi takunı kakabında misamihi ”

یه جوری میخونی انگار سر در میاری مردد

با مسائل خانوادگی مردم چیکار داری؟

عزیز
هم لینکی هم دنبال
توهم دنبال شدی عجقم...
خخخخخ سرکاریم...
اره بابا از صب تاشب میریم سرکار
جون میکنیم...اونوقت مامانامون میگن برو از بچه مردم یاد بگیر...

خخخخخخخخخ
من کلمه به کلمشو خوندم :|
فوضوووووووول
پنجشنبه ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۳:۱۵ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخ
خخخخخخ
چهارشنبه ۱۰ تیر ۹۴ , ۱۲:۲۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
باور کن نخوندمش
باور میکنم باور میکنم...
مگه ما فضول زندگی مردمیم؟
آخه یه جوری میخونین آدم همچین فکری میکنه...
خخخخخخ
خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan