...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دنیا...

عکس.

باور کنید وقتی با همه خوب باشی هم طرفت از احساست خوشش میاد و هم حسودیش میشه، خیلی دلش میخواد تو رو داشته باشه، حالا چه دختر چه پسر، فقط باید احساس جدیدی بسازی و خوب زندگی کنی، همه خوبا رو دوست دارند
والا ما جز خوبی کاری نکردیم...
درضمن من اصن هیچ طرف خاصی ندارم.
فقط یه عشق دارم..که خییییییییییییییییلی دوسش دارم
اما وقتی همه رو دوست داشته باشی اون آدم خاص عشقت میشه، چون دیگه نمیشه مثل بقیه دوسش داشت، باید عاشقش بود تا فرق داشته باشه
خخخ
راست میگیا.
خب هر کسی یه طرز فکری داره
به نظر منم باید برا خودت زندگی کنیو عشق بورزی به هر کی که تو زندگیته، دوست داشته باشی هر کی رو که وارد زندگیت میشه

من دوس دارم فقط و فقط اون توی زندگیم باشه.
دوست داشتم
چه خوف...
لایک.
ملسییییییی
لااااااااااااااااااااااایک...
ممنوووووووون

آره ولی همین جمله رو خیلی وقتا در نظر نمیگیریم.....

افرین منم همین شکلیم.
لای
چی شد اگه نمیخوای میرم خواستگاری یکی دیگه ها
واااااااااااااااااا
برو من هزااااااااااااااااار تا خواستگار دارم...همه ام دکتر مهندس...
ایشششششششششش...
يكشنبه ۱۴ تیر ۹۴ , ۲۲:۲۵ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
جالب بود...
با پیکس ارت نوشتی؟؟؟
نه بابا...
اگه بگم خنده ات میگیره...
قشنگ بود

کپی کردم
میسی
خواهش اجی...
:(
هییییییییییی
niceeeeeeee
تنکیووووووووووووووووووو
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
عزیزم تاحالا 800,900 بار اینو گفتیا...
يكشنبه ۱۴ تیر ۹۴ , ۱۸:۰۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لاااااااااااایییییییییییییییییییییکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
با ابرفرض...چه خبره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan