...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دلم...

342

.دلـــــــــــم تنــــــــــــگ اســــــت

صــــــــــدایم خـــیـــــــــــــس وبـــــــارانیـســـــــت

نمــــــیدانـــــم چــــــــرا در قـلــــــب من پــــــاییــــــــــــز

طــــــولانیســــــت!

تو می دانی ؟
نه منم نمیدونم...
حس بدیه دلت بگیره
افتضاحه, گند
به منم بسر
حتما.
منم دلم گرفته خیلی این روزا....
:(
پس میفهمی چی میگم...
اون ک بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــله
خخخخخخــــ...
خوشملیم عییییییییییییین مــــــــــــــــــاه...
ای بابا دختر تو میای از من تعریف کنی یا خودت؟
*_^
هردوتامون...
عینهو یه الاغ که براش تی تاب باز کردن
البته بلا نصبت شما ,شما گلی گل
بابا الــــــــــــــــــــــــــاغ
دلبری به قران...
هه...
بگو ول کنه
ول نوموکونه ... از بس که خوشگلم...
مث خودم


دلم خییییییلییییییی گرفته
هیییییییییییییی خدا...
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی بده مگ نه؟
مث خودم


دلم خییییییلییییییی گرفته
اخییییی عزیزمی
عشششششششششقمی
اهااان...فهمیدم دلیلشو...
بس باهوشی
آخه به من رفتی خخخخخ
هوم مث من..
چه خوبه که یه همدرد دالم...^_^
بیا وبلاگ خودم دلت باز می شه عینهو چی 
خوشحالم وبلاگمو دوباره ساختم
همین الان اومدم.
خوشحال باش خوشحالی خوفه...
فقط یه سوال عینهو چییییییییییییی؟؟؟؟؟
باید ی دلیلی داشته باشه یانه؟
دلیلشو فک کنم بدونی.
چرا؟
نومودونم...
چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴ , ۱۸:۳۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
:"(
هییییی روزگار.
چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴ , ۱۸:۳۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
دل منم گرفته...
خیییییییییلی بده...
امید است باز شود.
راستی ؛
من همینجوریشم به کارام میرسم ;)
ربطی به نت نداره. من نخوام درس بخونم. نمیخونم. واقعا باید حسش باشه تا بخونم. ^_^

فعلا..
خخ مرسی.
مثه منی حتی شده میرم میخوابم ولی دلم نخواد درس نمیخونم.
بای.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan