...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ انرژی هسته ای ... امیر تتلو

657

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

منظورم همون سقوط بود بابا :|

آهان گرفتم...
ن واقعا چرا زنده و مرده مون برا بقیه فرق نداره؟
میگم این واسه منم یه سوال بیسیار بیسیار گندس.
100 درصد
خخخخـــ...
.
.
عمو تتل میگه : خواهششششـ...
در حال دانلود ...
ایول ...
ایول ...
ایول ...
عمو تتلو دیگه .... مگه میشه نامبر وان نباشه؟؟؟
عمرا اگه بشه...عمرا...
گوش دادم. قشنگ بود.

خخخخـــ...
همه اهنگاش قشنگه عشقم
شنیدم
قشنگه مگه نه؟
در حال دانلود ...
ایول...
^_^
حجم برا دانلود ندارم حیییف
واقعا حیف چون خیییییییلی قشنگه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan