...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

متن توافق نامه منتشر شد ...

aaa

خخخخخخخخخخ لایک.
خخخخخخخخ میسی
این دیگه خلاصه خلاصه ی توافق نامه بود احسنتر
ملسی.
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴ , ۲۳:۱۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
سیاسی نذارید....
بابا این مسخره بازی بوت.
خخخخخخخ......ایول .قشنگ بود
خخخخخخ میسی چشات قشنگ میبینه.
خخخخخ

لایک
خخخخ


مرسی
راستی به بدترین شکل تحریم ها برداشته شد
راسی 5سال دیگه جنگ اخروزمانم هستااااااااااااااا
یا ابالفضل
من فک کنم بشم فرمانده....وای خیلی دوس دارم فرمانده بشم
پس آمریکا خره....
اوه یــــــــــــــــس
به به چه توافقی خخخخ
عالیییی اصن دل منو برده.
امضااهااروووو  خخخخ
مخصوصا اشتون...
عجب :))
بعله اینطوریاس...
خیلی باحال بود
میسی آجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan