...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ دوست ندارم ... امیر تتلو

675

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

سه شنبه ۶ مرداد ۹۴ , ۱۳:۳۵ دخمل شب یلدا♡♡♡
یعنی میرسه اون روزی که من یکی از این پیانوها بخرم؟؟؟؟؟؟؟
ایشالله باهم
ای ول :***
میسی:***
من انرژی هسته ایشو میخوام :(( میگن شعر و کلیپش خیلی قشنگه کاش اونو میذاشتی :((
توی طبقه بندی موضوعی اگه بری بخش اهنگ ها هستش
موزیک ویدئو شم هست
خوشحالم که مشکلت حل شد....
مرسی
عجبااااااا
من هنوز انرژی هسته ایشو کامل گوش نکردم اونوخ این یکی دیگه خوند؟؟؟؟
عشششششششششششششششششق منه دیه
منم از اینا میخوام
منم میخوام 
پیانو میزنه یا ادا در اورده واسه عکس؟!
بذار برم ازش بپرسم بهت میگم
قشنگ بود
دانلود رایگان فیلم آموزش رایانه واینترنت:willpc.blog.ir
میسی
پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴ , ۰۰:۰۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
کپی با ذکر منبع مجاز است😠😠😠😠
خخخخخخخخخخ
نه بابا
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan