...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

عکس لو رفته از شنای زنان ایرانی

عکس لو رفته از شنای زنان ایرانی ...!

.

.

بدون سانسور...!

.

.

مشاهده عکس در ادامه مطلب ....!

77

ممنون خوب بود به منم یه سری بزنی بد نیس ها راستی نظر فراموش نکنی
مرسی حتما
سلام عالی بود 
به وبلاگ منم سر بزنی ازت ممنون می شم
چشم
سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ , ۲۲:۱۸ عــــلــــی wWw.AbarDL.BLOG.IR
zereshhhhhhhhhhhhk
گلاااااااااابیییییییییی
جمعه ۲۳ مرداد ۹۴ , ۲۲:۲۶ ُِسیدمحمدفاطمی
سلام به وبم سر بزنید آپم
fatemi.bigsite.ir
حتما
خخخخ خعلی باحال بوددددد
خخخخ مرسی
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخ
حالا سانسور میکردن چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخ
عاره دیه بداموزی داره
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
عقبیه باید تنبیه بشه خوب نمیره ...
میرم تنبیه میکنمش
دردشون نمیگیره؟
عایا؟
نوچ
والا همینم تو تلوزیون سانسورمیکنن.....خخخخ
خخخخخخ

ایول ایول

کاملا مفافقم
هول شدیم :))
بـــــــــــــــه روزم ...
نه بابا

اومدم
حکایت من و تتلیتیام 😘😘😘 الهى دور همشون بگردم 😘😘راستش من چند روز حالم خوش نیست ، سوزنم زدیم درست نشد ، میخواستم پست ندم اینستا ، نشد همه هم این وسط هى گیر میدن و هى بى احترامى میکنن😒 یکم دعام کنید😣 😘😘٦
منم دورششششششششش بگرررررررررررررردم نفسم
یه آهنگ جدید درست کردم 😒٦
چی هست حالا

  سلام چه باحال توی سبزه ها شنا می کنن!!!!!!!!!!!!

 التماس دعا..........

خخخخخخخخخ

خب این شناشون خاصه

میسی
سه شنبه ۱۳ مرداد ۹۴ , ۱۵:۴۷ مــــــــــاه زنـــــــــد
:))))
^_^
خخخخ سانسورش کن خخخخ
گفتم که بدون سانسور



حالشو ببر
جوووووووووووون
ینی حال میده تو همین حالت بخوابی روشون
اووووففففف
خب بخواب روشون بینیم
جوووووووووووون
ینی حال میده تو همین حالت بخوابی روشون
اووووففففف
مردم رو اذیت نکن دختر :)
مردم منو اذیت میکنن
خخخخخخخ
خخخخخخ
خ خ خ خ
خ خ خ خ 
به به چه زیبا شنا میکنن


خخخخخ


باحاله
واسه همین زیباییشون گذاشتمشون دیه
اییییییییییییییول 
دمت جییییییییز...
باحال بود
میسی
دم توهم جیززززز
خخخخخ
الان هرکی ببینه چنان ذوق زده میان که نگو.خوب ضایع میشن ها
خخخخخخخخ

منم واس همین اینو گذاشتم دیه
خخخخ 






یعنی بدون سانسورا





خخخخخخ

بیا وبم آپ کردم
خخخخخ

باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan