...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ابتدایی,راهنمایی,متوسطه

7777

خیلی باحال بود لایک داشت...هوارتااااا....
مر300000000000000

^_^
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۲:۳۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
:-\
0_0
خخخخخخ


لایک ایییول اجی عالی بود
خخخخخخخخ


میسی جیگرم
آره دقیقن...
^_^
عجب
اینطوریه دیه
خخخخخخخخخخخ
آره والا دانشگاهشم بزار 
دانشگاه 
لابد خود طرف میره زنگ میزنه
خخخخ
تو رو قران بیا توی دانشگاهم بهمون گیر بدن



خاک عالم
خخخخخ سلام منم برسون معلم جان
خخخخخ حتما البته من خودم دانش اموزم معلم چیه
خخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
هه هه
هه هه هه
افرین افرین.دبیرستان واقعا عالیه خخخخ
عاره واقعا پیشرفت چشمگیری کردن
خخخخخخخ
خخخخخخخ
ههههههههههههههه
هههههههههههه
خخخخ لاییییک 
خخخخخ مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan