...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

حسن

 

حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن

حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن

حسن حسن حسن حسن حسن حسن حسن

 

 

    _ شما آنقدر تنبل هستید که این 26 تا حسن رو نخوندین.

     _ شما آنقدر سهل انگارهستید که متوجه نشدید یکی از آن ها حسین میباشد.

   _ شما آنقدر ساده هستید که رفتید بالا و پیدا نکردید.

     _من شما را سر کار گذاشتم.

    _ دارید میسوزید.

      _بی مزه هم خودتی.

     _ از اینکه شما را سرکار گذاشتم خوشحال باشید.

     _ الان نفهمیدید که خوشحال رو اشتباه نوشته بودم.

    _ بازم رفتید چک کردید !!!!

هه خوب بود اما دیگ تکرار نشه
واااااااااااا
ایششششششششش
هههههههههههههههه عاااااااااااالی بود

ببخشید بزبزی جونم چن روز نبودم دیر بهت سر زدم
میسی عمرم

نه بابا ایشکال نداره اصن
شنبه ۳۱ مرداد ۹۴ , ۲۱:۰۱ سید علیرضا امین جواهری
کف کردم
نه بابا
من اینو یه جایی خونده بودم کپی کردی از لی لی
هاااااااااا؟؟؟
نه توی اینترنت داشتم میگشتم پیدا کردمش
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ , ۰۱:۴۸ جیگر مونا (علی)
👍👍👍
هااا؟؟؟؟
سلام.....
 اول خطِ دوم رو بخون..
 شاد باشی
خوندم
خو...
میکشمت بزبزقندی
چه عجب
بالاخره یکی سرکار رفت
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۹۴ , ۱۷:۵۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
:-\ تکراری
خودتی
خخخ

خخخخخ


منم نرفتم چک کنم 

خخخخخ


منم نرفتم چک کنم 

خخخخخ


دیییییییییییوغ

خدایا

من خالیِ خالی ام

یعنی پُرِ پُر هستم از غیر تو...!

خدایا ببخش مرا که

سر درگمی من  ازسرگرمی به غیر تو بود  

خدایا دیگران رابا تو آرام می کنم!

ولی خودم رابا چه آرام کنم!؟





چ قشنگ لاییییییییییییییک
خخخخخخخخ
خخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ دیونه جان
خخخخخخخخخخخخ جون دل دیونه جان
از این چیزا زیاد دیدم:|
خوشت میاد مردمو سر کار بزاری دیگه
نه؟
اوفففففففف
خوشم میاد عاشقشم
اسکل
خودتی
ایکبیری
خخخخ روانی:)
خخخخ خودتی
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۹۴ , ۱۵:۰۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خیلی خری
خر خودتی
ایکبیری
از اون جایی ک خیلی از این پی ام ها خوندم
.
.
.



برنگشتم و چیزی رو نگاه نکردم !!
نه بابا
دیییییییوغ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan