...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هرکی....

هر کی با ما درافتاد

.

.

.

.

.

.

.

اتفاق خاصی واسش نیوفتاد

شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۵:۵۱ محمد جواد حیدری پرچکوهی
خخخخ ترس؟ آره! فوبیا از نا آشنا!
اوهی

یا علی
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۴:۰۲ محمد جواد حیدری پرچکوهی
پست خیلی تاثیر گذاری بود! ترس‌م ریخت!
اوا
مگ ترس داشتی؟؟؟؟؟
علی فوت شده
همین الان خبرشو شنیدم
يكشنبه ۸ شهریور ۹۴ , ۲۳:۱۵ آقای سر به هوا ...
:))))))))) گفتم ور میافته :دی
بـــــــــــــــــــــه روزم ! اگر سیگار میکشی این پست رو نخون !
نه بابا
دالی
اومدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بعله
بعله
يكشنبه ۸ شهریور ۹۴ , ۱۷:۴۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
اینکه معلومه
گفتن داشت؟؟؟
بیشین بینیم باوا
سلام
خوشحال میشم ب منم سر بزنی
حتما

خخخخخخخ عجب


راستی دنبالیn_n

خخخخخخ


توام دنبالی
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کننننننننننن...
خخخخخخخخخخخ اره بابا اجی ضایع بود مردم فکر بد میکردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
از بس که مردم منحرفن
خخخخخخخ
خخخخخخ واسه چی حال کردی؟
واسه اون چولایی که حذفش کردی
شوخی کردم اجی خیلی هم خوبه من خودمم دوستش دارم
واااااااااااااااااااای
عاجقتم اجی
سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
سلامی به (راستشو بخوای نمیدونم به چیت سلام کنم)
میسیییییییییییییییی
نظر لطفته
باشه این تو اینم عموت خخخخخخخخخ
واااااااااااااااااااااااای
اوگودی
قلبولش بلم
خخخخخخخخ یه جوری نظر قبلی رو پاک کردی هر کی ندونه فکر میکنه من فحش دادم.پاک کن اون نظر رو
باش ولی همونم حرصم میده
در این حد مظلومی؟؟؟
عاله:((((((((
هی نکنه عمو تتل هااااااا؟؟
چرا نکنه
جیییییییییگریه
عسسسسسسسسسلیه
جوگولی موگوشی حوجی فوشی بوجوییه..
خخخخخخخخخخ لایک
خخخخخخخخخخ
میسی
نمیدونم بگو
برو توی بخش اهنگ های وبم خودت میفهمی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan