...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ تو نمیفهمی ... امیر تتلو

777

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

و شراب زایل کننده ی عقل است و حرام...
ببخشیدا
ولی هر آهنگی اینطوری نیست
شوما اول آهنگو گوش کنید,بعد اگه
اشکالی توش دیدین بگسن حرامه....
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک عالی بود
میسیییییییییییییییییییییی^_^
موسیقی "شراب" نابی است...
اوهوم
موافقم
این آهنگشو استثنان گوش کردم
قشنگ بود
همه اهنگاش قشنگه فداش شم الهی
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۹۴ , ۱۱:۲۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
عالیه
عششششششششششقه
خیلی این اهنگش قشنگه
 سلام...

یه پست گذاشتم و یکم حرف زدم با همه...حتما بیا و بخونش...

حتما بیا...
سلام باوش
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۹۴ , ۰۹:۲۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
از تتلو خوشم نمیاد
بعله اینم نظریه
سلام بزی
آپم..
بیا
سلام علیکم
چششششششششششششم
همین الان از وب داداش مهدی دان کردم
دیدی چ قشنگه
مثه خودش
خدایی چقدر تتلو خوب میخونه...
عاره عااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
همه ی اهنگاش
فدات گلمممممممممممممممممم
هستی؟
اون موقع نبودم
خیلی زیبا بود لایک

مرسییییییییییییییییی
لاییییییییییییییییییییییییییییییییییک
مرسیییییییییییییییییی
بسیارعالییییییییی
میسیییییییی
واقعا ممنون
خواهش جیگررررررررررررررر
حال کردم
همه با اهنگای نفسم حال میکنن
واقعا عالی بود
مثه خودش
بزن لایکوووووووووووووووووو
بکوفشششششششششششش
خعلی خعلی قشنگ بود بزی
مرسییییییییی
عشقی
فکر کنم خیلی قشنگ باشه
فک نکن
مطمئن باش
خخخخخخخ عموت امد 
عاره قللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللولش بلم
لایک
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan