...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ گرگ ... حصین & امیر تتلو & پیشرو

uuyu

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

امام رپ فارس من اونیه ک خال گردنش نام علی رو به دوش میکشه
0_0
ابجی نفس ساداتم رفت:((

خودمون موندیم و خودمون
هرچقدر بهش گفتم نرو گوش نکرد نامرد


اوهوم
تولدت مبارک
تولد خودته؟؟؟؟؟؟
نع
عمو تتل
سلام علیکم مومن

دعوتید به :
جنگ نرم یعنی همین
http://azf06.blog.ir/post/491

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
اجی رمزو بمنم میدی؟؟؟؟
بعله
من گوش دادم خشگله
بعععععععععععله که خوشگله
عااااااااااااااااااالی یه عالمه لایک تقدیمتون اجی خوبم
مرررررررررررررررسیییییییییی
ممنون اجی
فقط تو این آهنگ تتلو خوب خونده
کااااااااااااااااااااااااملا موافقم
اوهههه سه روز پیش دان کردم هنو گوش نکردم
سه روز؟؟؟؟؟؟؟
اینکه دوروز پیش اومد بیرون
خوب بود
بعععععععععله
:|
ایششششششش
امیر تتلو نمیخواهیم :|
جااااااااااااااااااانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حصین حرف نداره !
موافقم
حال کردم
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:))))))
خوب بود
:)))))))))))))))))))))))
تتل خوب بود
بعععععععععله که خوب بود
خوب بود
^_^
دانش میکنم اجی 

قربونت اجی
دان شد هنوز گوشش ندادم
ولی لایک خخخخخ
^_^
^_^
مرسیییییییییییییی
:)))))
):
چرا؟
يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ , ۱۲:۵۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خوب بود

ولی نه اونقد که انتظار داشتم

تومن یه گرگ بزرگ شد یه پروفسور مرد یه گرگ تو گرگ ذوب شد
تو شهرم گنده پر شد هرکی اومد زدو کشتو گرگو خورد

هنوز نگوشیدمش

^_^
يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ , ۱۲:۵۱ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
عالییییی
^_^

:)))))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan