...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هیتلر خخخخخخخخخ

بعضی دخترا هم هستن که

کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن

در هر حال چکمه میپوشن

اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن

در آماده باش کامل به سر می‌برن

یکیش هم تو
^_^
من ندارم اصن
خخخخ خیلی باحال بود
خخخخخ خواهش
دوشنبه ۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۰۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
دوشنبه ۶ مهر ۹۴ , ۱۸:۳۵ آقای سر به هوا ...
هر لحظه ممکنه جنگ بشه :دی
0_0
ببخشید منظورت از پس پر رو خانوم شمایی چی بود ؟؟؟
هیچی منظورم این بود که پررویی
یه شوخی کوچولو
وگرنه منظور خاصی نداشتم
خخخخخخخخخخخ
عاره اجی
رسوان اصن رسوا
دوشنبه ۶ مهر ۹۴ , ۱۵:۵۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخخخخ
خخخخخخ
واقعااااااااا نسلشونم منقرض نمیشه!
واقعنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخ اره والا همینو بگو
خخخخخ همینو گفت
خخخخخ
لایک داشت
خخخخخخ
بعله
دقیقا...
بعله
خخخخخ
خخخخخخ
يكشنبه ۵ مهر ۹۴ , ۲۱:۴۶ خانم عکاس باشی ...
خخ
خخ
لایک
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan