...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

مورد داشتیم

مورد داشتیم تو علایقش نوشته:
غذای مورد علاقه ام استیک آبدار با سس قارچ
به همراه ریزوتو و اسپاگتی بولونز و کمی مارتینی :|
بعد تو صف نذری به علت ازدحام جمعیت ،
قابلمه بغل دستیاش خورده تو سرش و رفته تو کما !

عاخی الهی بمیرم براش
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ , ۱۸:۲۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
چ باحالツツツ
فاطیما:
اره بخدا
وااالااااا
خخخخخخخخخ
سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۲۲ خانم عکاس باشی ...
خخ
خخخخخخخخخخخخخخخ:)
سلام
مدتی بود سر نزدم

ببخشید اجی ;-)

نویسنده جدیدت هم مبارکت باشه :-)
فاطیما:
ممنون گلم
سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ , ۱۳:۱۳ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخ
:)
شماچه نسبتی بامهدیه خوشمله دارین؟؟؟؟؟
فاطیما:
من اجیشم بعدم اجیمه عشقمه چطور؟
من ههی یه چندباری ویسکی زدم البته به اجبار رفقاوالامن منو ازاین کاراالبته ازشوخی گذشته من تاچندوق پیش میخوردم ولی نذری هم خوردم بدون صف چون همسایمون همه سال نذری میده البته خدارو شکر به خاطرتناسب اندامم شده هنوز استیک خوک نخوردم
فاطیما:
0_0
:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حخخخخخخخخخ
دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴ , ۲۲:۲۳ دانشنامه دفاعی
:)
^_^
دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴ , ۲۰:۵۱ دانشنامه دفاعی
امان از ریــــــــــــــــــــــــا
من افتخار می‌کنم به اینکه آبگوشت می‌خورم و املت و گاهی هم خوروش قرمه سبزی.
بی سواد نیستم. تقریبن سه چهارم عمرم را تحصیل و مطالعه و تحقیق کرده‌ام. اما افتخار میکنم که مارتینی و تام کالینز و تیرامیسو و از این زهرمارها نخورده‌ام.
افتخار می‌کنم که ایرانی‌ و شیعه ماندم.
افتخار می‌کنم به اینکه نوکرِ نوکران ابوالفضل (ع) هستم و افتخار خاکبوسی عاشقان زهرا (س) را دارم.
فاطیما:
این یه جوک بود خودم عاشق نظریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan